Har en JTAG Xbox 360.
Jag har laddat ned optional media update, hur gör jag med den för att det ska funka i Xboxet?
- Gör man likadant med ev. XBLA spel?
Finns det någon guide, eller det är enkelt? Är ny på detta så fattar inte riktigt.
Har en JTAG Xbox 360.
Jag har laddat ned optional media update, hur gör jag med den för att det ska funka i Xboxet?
- Gör man likadant med ev. XBLA spel?
Finns det någon guide, eller det är enkelt? Är ny på detta så fattar inte riktigt.
Du lägger in dom under:
HDD1:\Content\0000...\...\...\...
sen kör du XM360 på konsollen och låter den patcha samt fixa filnamnen.
Title Updates som du skrev om i en annan tråd läggs i Cache mappen på HDD1, det får max ligga 20st där vid ett och samma tillfälle, mer än så då blir det problem.
För att få över allt, antingen kör du via FTP eller så använder du XEXMenu/FSD's filhanterare, XEXMenu's filhanterare hittar du genom att starta xexmenu och trycka på RB en gång
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Japp, DLC lägger du också in på samma sätt som XBLA...
XM360 finner du på xbins t.ex. kan finns på logic-sunrise också
du hittar addons/DLC på samma ställen du hittar spelen... alternativt på jqe360's marketplace
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Har lyckats få in XM360 i konsollen nu, startar det och scannar. Vad ska jag göra sen? Du skrev att jag skulle låta den patcha allt, Hur då?? Jag vet inte om jag fått in dem eller inte...
Last edited by davvekulneff; 2012-01-19 at 18:25.
Bookmarks