Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Spela upp film etc med JTAG Xbox 360

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2006
    Inlägg
    122
    Respekt
    19

    Spela upp film etc med JTAG Xbox 360

    När jag fick min JTAG Xbox 360 idag så är det en ny dashboard på den, xexemenu tror jag den heter. Jag hittar ingenstans där jag kan spela upp mina filmer från datorn där. Hur gör jag för att kunna streama film, foto och musik till min xbox nu? Ska man lägga in en mediaspelare i homebrews eller nåt? Hur isf? Vill ju kunna spela upp mina filmer från datorn i xboxet,det kunde jag ju innan!

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av davvekulneff Visa Inlägg
    När jag fick min JTAG Xbox 360 idag så är det en ny dashboard på den, xexemenu tror jag den heter. Jag hittar ingenstans där jag kan spela upp mina filmer från datorn där. Hur gör jag för att kunna streama film, foto och musik till min xbox nu? Ska man lägga in en mediaspelare i homebrews eller nåt? Hur isf? Vill ju kunna spela upp mina filmer från datorn i xboxet,det kunde jag ju innan!
    Du har vanliga dashboarden som körs i bakgrunden, bara gå in till den så har du media stöd, finns ingen bra homebrew media spelare ännu vad jag känner till
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2006
    Inlägg
    122
    Respekt
    19
    Borde inte xbmc funka? Kass! Hur kommer jag till den vanliga dashboarden då? När jag startar hamnar jag direkt i xexemenu.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av davvekulneff Visa Inlägg
    Borde inte xbmc funka? Kass! Hur kommer jag till den vanliga dashboarden då? När jag startar hamnar jag direkt i xexemenu.
    XBMC stödjer inte Xbox 360 nej, det kommer den troligen aldrig göra heller då utvecklarna själva sagt att dom inte kommer jobba på det.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2006
    Inlägg
    122
    Respekt
    19
    ..............

Liknande diskussioner

  1. Spela XBOX1 spel på RGH JTAG XBOX 360?
    By Darkchild in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-14, 08:32
  2. Xbox med JTAG klarar inte spela orginalspel
    By jobr in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2011-11-27, 15:20
  3. Kan inte spela nya spel på Jtag Xbox
    By Swestar in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2011-02-10, 16:57
  4. Hur spela DLC på Jtag?
    By Mcmxcix in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 28
    Senaste inlägg: 2010-10-17, 13:11
  5. Hur spela upp streamad .img film via chippad Xbox
    By Speedster-Umeå in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-24, 15:07

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •