Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Var hittar jag lättast DLC och TU?

Registrerade
    Jan 2006
    Respekt
    19

Var hittar jag lättast DLC och TU?

Har letat runt lite, men har svårt att hitta DLC och TU till mina spel. Någon som kan tipsa om bästa sidan för detta?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av davvekulneff Visa Inlägg
    Har letat runt lite, men har svårt att hitta DLC och TU till mina spel. Någon som kan tipsa om bästa sidan för detta?
    DLC hittar du där du hittar spel, TU hittar du på www.xbuc.net eller http://marketplace.jqe360.com/
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Jan 2006
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    DLC hittar du där du hittar spel, TU hittar du på www.xbuc.net eller http://marketplace.jqe360.com/
    Jag ftp över till mitt xbox, sen körde jag xm360 och gjorde en scan. Är uppdateringarna inne då eller? Eller vad måste jag göra för att "installera" dem?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Jag ftp över till mitt xbox, sen körde jag xm360 och gjorde en scan. Är uppdateringarna inne då eller? Eller vad måste jag göra för att "installera" dem?
    XM360 laddar inte hem TitleUpdates åt dig, det får du göra själv, eller med hjälp av FSD

Och en Scan i XM360 gör inget annat än vad namnet tyder på, scannar! den kollar efter vad du har och om det är upplåst (XBLA/DLC)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Registrerade
    Jan 2006
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    XM360 laddar inte hem TitleUpdates åt dig, det får du göra själv, eller med hjälp av FSD

Och en Scan i XM360 gör inget annat än vad namnet tyder på, scannar! den kollar efter vad du har och om det är upplåst (XBLA/DLC)
    Ja, jag laddade hem-förde över-scannade. Sen kan man trycka unlock- installeras det då? Hur ser jag om det är installerat?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Ja, jag laddade hem-förde över-scannade. Sen kan man trycka unlock- installeras det då? Hur ser jag om det är installerat?
    unlock = låsa upp, vad är det du laddat hem och vill ha "installerat"? Title Updates laddas automatiskt av spelen om dom ligger i Cache, DLC laddas även det automatiskt om det ligger på rätt ställe och rätt Title Update ligger i cache mappen...
    Google is your friend!

Liknande diskussioner

1. Var hittar man 3.40
    By ComA1 in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-07-22, 10:36
  2. Hittar ej kontrollerkortet i dos.
    By djfrazz in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 22:44
  3. Var hittar jag MTK-NF4.RAR?
    By greverif in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 17:54
  4. hur gör man lättast?