Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Nätverksfunktioner

Registrerade
    Oct 2011
    Respekt
    0

Nätverksfunktioner

Hejsan!

Har införskaffat mig en Xbox 360 Slim 320GB Gears of War 3 edition med RGH-JTAG som är inköpt hos er på psxcare.

Men undrar nu innan jag kopplar in det hela, om boxen är säkrad ifrån xbox live och Microsoft? ”Via trådlöst nätverket”
    Om inte hur går man lättast sätt tillväga för att hålla Microsoft utanför boxen men ändå kunna använda nätverksfunktionerna?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Yrr Visa Inlägg
    Hejsan!

Har införskaffat mig en Xbox 360 Slim 320GB Gears of War 3 edition med RGH-JTAG som är inköpt hos er på psxcare.

Men undrar nu innan jag kopplar in det hela, om boxen är säkrad ifrån xbox live och Microsoft? ”Via trådlöst nätverket”
    Om inte hur går man lättast sätt tillväga för att hålla Microsoft utanför boxen men ändå kunna använda nätverksfunktionerna?
    Ja, vi installerar dashlaunch med Xbox Live blockering aktiverad, även system uppdateringen är blockerad, vill du blockera mera kan du göra det genom att kopiera ut launch.ini från flash och lägga på HDD1 efter att du ändrat i den
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner