är det som messiah krånglar på nogap eller gap
------------------
-------------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
är det som messiah krånglar på nogap eller gap
------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
aNyThInG iS pOsSiBlE
Det verkar inte ha med gap/nogap att göra på europeiska v4. BIOS chipet har sett likadant ut på PS2 som fungerat/inte fungerat.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Kommer nästa leverans av messiah chippen funka på v4as eller kommer messiah aldrig funka på en v4a???
Tanken är ju att Messiah skall fungera i ALLA ps2 så småningom. Jag hoppas att de uteblivna leveranserna de senaste veckorna beror på att man jobbar på att lösa problemet...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det e bara att hoppas att problemet blir fixat .Helst om 1 månad+ det e då jag ska lämna in min maskin
det e juh ganska kul att man redan lämnat in sin maskin(v4:a) .. :/ känns lite halvsunkigt...börjar redan bli så jävla spelsugen..och det har bara gått 2 veckor liksom.
Take one's adversity Learn from their misfortune Learn from their pain Believe in something Believe in yourself Turn adversity into ambition Now blossom into wealth
2 cvckor emsee?? hmmmz... prova 4 månader..
Bookmarks