Hej jag har ett problem med att freestyle 2,2 hänger sig när man har auto inloggning på . Har prövat det jag vet men inget hjälper så jag får pröva turen med detta väldigt bra forum. ps har dash launch 2.29
Hej jag har ett problem med att freestyle 2,2 hänger sig när man har auto inloggning på . Har prövat det jag vet men inget hjälper så jag får pröva turen med detta väldigt bra forum. ps har dash launch 2.29
Du är inte ensam med problemet, tqila här på forumet har samma problem, tror även det finns många andra där ute som har just det problemet, tror det har att göra med FSD då det är många buggar i FSD trots lång utvecklingstid, och varje release har massor av buggfixar/ändringar
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Tack för ett snappt svar trots man hade hoppas på ett annat
jag hade samma problem länge, fick det när jag uppdaterade min dash till 12625. Konstigt nog har den magiskt slutat frysa utan att jag har gjort någor för att få stopp på det.
Bookmarks