Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Tar ni bort klistermärket på DVD läsarn?

Registrerade
    Nov 2011
    Respekt
    0

Tar ni bort klistermärket på DVD läsarn?

Som titeln säger. Tar ni bort klistermärket som visar vilken typ utav läsare det är? För jag flashade min 360 hos psxcare för nåra år sedan så jag undra om ni kanske har tagit bort det.(i mitt fall en hitachi.) Jag måste verkligen få veta vilken version det är v79 osv..
    Last edited by Pedram Babaei; 2012-02-05 at 14:20.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Nej vi tar inte bort något märke. Men om du bytt läsare någon gång så händer det ofta att den nya dvdläsaren saknar etikett.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2011
    Respekt
    0
    Ok, för jag bytte ut min liteon mot en hitachi hos er,och just nu behöver jag verkligen veta vilken version min hitachi är. Finns det inget annat sätt att kolla vilken version man har?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Pedram Babaei Visa Inlägg
    Ok, för jag bytte ut min liteon mot en hitachi hos er,och just nu behöver jag verkligen veta vilken version min hitachi är. Finns det inget annat sätt att kolla vilken version man har?
    Dom utan etikett som vi haft (hitachi) har varit Hitachi 79, testa o köra 79 unlock etc. så kommer det troligen funka
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Pedram Babaei Visa Inlägg
    Jag tror att det du egentligen behöver just nu är att du letar reda på din lite-on och får den flashad och monterad istället för hitachin...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. DVD läsarn läser inte spel:O
    By allewii in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-01-13, 16:13
  2. Öppna 360 utan att ha sönder klistermärket?
    By DeJi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 19:46
  3. Vilket håll sitter Klistermärket???????
    By Långben in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 12:47
  4. klistermärket?
    By PiGGELiN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 18:05
  5. garanti-klistermärket
    By insomnia in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2003-02-01, 21:25

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner