Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: 3.55 cfw

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2011
    Inlägg
    21
    Respekt
    0

    3.55 cfw

    Jag har en ps3 med 3.55 cfw och undrar hur man gör för att spela nyare spel tex NHL eller FIFA 12 jag är i Thailand nu här säger dom att de är bara köpa ett minne med spelet på och köra install package .... Nån som vet

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av jkjkjk Visa Inlägg
    Jag har en ps3 med 3.55 cfw och undrar hur man gör för att spela nyare spel tex NHL eller FIFA 12 jag är i Thailand nu här säger dom att de är bara köpa ett minne med spelet på och köra install package .... Nån som vet
    Vissa spel kan du köra en patch bara så löser det problemet, andra spel måste du köra med en True Blue dongel och True Blue's CFW
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    FIFA har ju kommit som hackad PSN version, så det kan mycket väl stämma att du kan köpa det på ett usb minne i Thailand..

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2011
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    Ok hur funkar de med Ture blue cfw och dongel är bara att spela då eller måste man göra massa saker kan psx care fixa True blue cfw eller ska man vänta på cfw 4.0

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Du måste lägga in patchar för dom nya spelen (true blue patchar) men i övrigt är det bara tuta och köra, vi kan installera True Blue CFW åt dig utan problem

    Vill du att det ska vara så lätt som möjligt skulle jag väl säga invänta ny CFW om den nu kommer, det har varit mycket snack om 4.0 CFW men inte hänt så värst jätte mycket senaste tiden...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •