Tjenare, har en läsare som är en (rubriken) och den är upplåst med kamikaze mod. Och har fungerat perfekt. Men nu idag skulle jag uppdatera till 3.0 från 2.0
Jag har ck3i och 360usb pro.
Men när jag kör spi unlock och rör runt försiktigt med en liten nål i hålet man borrat i så låser den ej upp sig ändå. Har verkligen provat på olika sätta också.
Kod:
Firmware Osig: [PLDS DG-16D4S 0272]
Firmware is: SlimKey Extract
Loading firmware file C:\Users\Marcus\Desktop\Xbox 360\Flasha\Jungleflasher 1.92\firmware\Stock firmware\LiteOn (Slim)\0272\Orig-0272.bin
MD5 hash: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Drive key @ n/a FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Firmware Osig: [PLDS DG-16D4S 0272]
Firmware is: Stock
Spoofing Target
DVD Key copied to target
Key Sector copied from Source to Target
Target is LT - ID strings not copied to Target
Sending Spi UnLock request to Port 0x0000
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Aborted by User!
Läsarn är i vendor mode och visar goda värden. Hur ska jag göra för att låsa upp den så jag kan flasha in orig och uppdatera dash samt sedan dra in 3.0..?
Bookmarks