Tänkte använda din GUI för Xebuild..
..men som vanligt vill man gärna fråga så man är säker innan man trallar vidare.
Då det nog är närmare ett år sedan jag hade boxen igång (går i perioder då jag nu kört på PS3:an och Wii:n istället) förmodar jag att jag måste uppdatera dash för nyare spel då jag fortfarande ligger på XBR och 8955. Jag såg att 14717 precis kommit men den verkar ju inte direkt skapa några positiva effekter så det är väl lika bra att köra på 14699 som Xebuild GUI V2.0 RC2 använder sig av?
1. Spelar det någon roll om jag använder min original 8955 eller är det bättre att använda den 8955 jag har inflashad nu som jag fick genom XBR som har bad blocks fixed etc? Originalet har jag på datorn och troligtvis även den modifierade XBR varianten. Annars är det väl bara att köra Flash360 och ta en ny utläsning av NAND:en?
2. För skoj skull öppnade jag upp min original.bin i "Xebuild GUI V2.0 RC2" och fick då gröna bockar på alla saker utom "CPUKey" och "SMC Hack". CPU-nyckeln har jag liggandes i ett text dokument så den antar jag bara är att köra copy+paste på in i programmet. Men vad ska jag väja på "SMC Hack"? Det känns ju som att Cygnos försvinner så då återstår väl bara normal, aud clamp eller aud clamp + eject?
3. Vad ska jag välja på "Xell"? Xell, Xellous eller Xell-Reloaded
4. Något annat som man kan eller bör fylla i? Finns ju en mängd med rutor och info. Typ, Special Patches, Keyvault Info, Misc Options...
5. Bör jag använda detta GUI från dig Swizzy eller finns det bättre alternativ (hehe inte meningen att verka uppkäftig :P)? Jag tänker bara eftersom det finns Easy Freeboot, 360 Multi Builder etc som många andra rekommenderar.
Jag måste ge dig cred för att det ser förbannat snyggt och stilrent ut. Hoppas det fungerar lika bra som det ser ut :P
PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB
360 JTAG With 500 GB USB External Drive
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)
Bookmarks