Visar resultat 1 till 17 av 17

Diskussion: Nya Spel... Nytt Dashboard?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    27
    Respekt
    0

    Nya Spel... Nytt Dashboard?

    Hej!

    Jag har inte uppdaterat flashen på min XBOX360 sen nån gång i november... och har läst med förskräck om den nya dashboard som rullas ut.
    Har ingen större lust att bränna om min spel, så allt on-line är borta för mig - ingen större uppoffring.

    Men jag antar att denna nya dashboard kommer med uppdateringarna på nya spelen också, eller?

    Och då undrar jag om alla nya spel som släpps kommer att uppdatera mix XBOX på detta sätt. Om inte, finns den nån lista på nya spel som inte gör detta?
    Ex. UFC Undisputed 3 - kommer denna "sabba" min XBOX och möjligheterna att spela mina gamla spel?

    TL

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Nya spel kräver alltid nyare dashboard, du kan inte kringå det...

    Kolla med ABGX360 vilken Wave det är, om det är ett XGD3 spel kräver det minst 13146 som dashboard, och det är den som ställer till med omflashnings problem (att du måste flasha om den om du inte har LT+ 1.9 eller senare) för att spela XGD3 måste du ändå ha LT+ 2.0 eller senare

    Metro dashboarden är den som ställer till det mesta (den som kräver att du har LT+ 3.0 eller senare) just nu är det väl inga spel som kräver metro dashboarden tror jag, men dom senaste spelen kanske gör det, t.ex. Darkness 2 eller Kingdoms of Amalur...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    27
    Respekt
    0
    Swizzy du är Kung!

    har ett antal XGD3 spel, så jag antar att jag har LT-2.0.
    Men hur kan jag kolla vilken dashboard jag har på boxen?

    TL

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av adangerred Visa Inlägg
    Swizzy du är Kung!

    har ett antal XGD3 spel, så jag antar att jag har LT-2.0.
    Men hur kan jag kolla vilken dashboard jag har på boxen?

    TL
    My Xbox, gå längst till höger ->

    Välj System Settings/Console Settings (båda 2, men kommer aldrig ihåg vilken ordning) därefter går du ner till System Information (längst ner, går även att gå ett steg upp för att slippa bläddra)

    Du behöver INTE gå in på System Information för att se dashboard versionen (den visas innan) går du in har du versionen på flera ställen, D:2.0.xxxxx.0 eller K:2.0.xxxxx.0
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    27
    Respekt
    0
    Tack

    Har kört igenom ISOn i ABGX360 med följande resultat:

    -ufc3-rf.iso"
    Size: 7838695424 bytes
    Files in ISO: 5311, Folders in ISO: 486
    Total bytes used: 6937772080 (95.06%)
    Game appears to have random padding

    Checking default.xex
    Original PE Filename: VEGAS3Xenon_Master.exe
    Original PE Timestamp: 2011/12/09 10:12:50
    Min Kernel Required: v2.0.13599.0
    Game Name: UFC(R) Undisputed(TM) 3
    No Avatar Awards
    Achievements: 39 Achievements totaling 1000 Gamerscore
    XEX CRC = C6BED0DB
    XEX Media ID: A07A1E080CC394BE98711042-3E0E52AB

    Region Code: 0xFFFFFFFF
    Region Free!

    Checking SS
    Timestamp of Authoring: 2011/12/12 00:00:00
    Timestamp of Mastering: 2012/01/14 13:16:26
    SS Version: 2 (trusted)
    SS CRC = 08AE517A (RawSS = 7C69F627)
    SS Media ID: A07A1E080CC394BE98711042-3E0E52AB (matches game)
    SS looks valid

    Checking DMI
    Timestamp of Authoring: 2011/12/12 00:00:00 (matches SS)
    DMI CRC = CF70B0A9
    DMI Media ID: A07A1E080CC394BE98711042-3E0E52AB (matches game)
    DMI looks valid

    Checking PFI
    PFI CRC = 40DCB18F
    PFI matches known data (13th Wave)

    Video partition found
    Video CRC = FA3CD943 (V0 = 61A5291A, V1 = A0F7EA77)
    Video partition matches known data (13th Wave)

    Basic Stealth check passed!

    Starting Verification
    Looking for 08AE517AC6BED0DB.ini in the online verified database
    Server file 08AE517AC6BED0DB.ini no newer than local file - not retrieving

    Using 08AE517AC6BED0DB.ini (361 bytes)
    Video CRC matches
    V0 CRC matches
    V1 CRC matches
    PFI CRC matches
    DMI CRC matches
    SS CRC matches
    Xex CRC matches

    Checking Game CRC... (press Q to cancel)
    Percent Elapsed Estimated Time Average Current Errors Total
    Done Time Time Left Speed Speed Recovered Retries
    100% 3:07 3:07 0:00 37.1 MB/s 56.7 MB/s

    AnyDVD style corruption was not detected
    Game CRC = A58163F6 (matches)

    All CRCs match
    Verification was successful!


    Så, är denna "safe" att bränna? Den kommer inte ställa till nåt med Metro eller annat som gör att mina gamla back-up spel slutar lira?

    Tack än en gång för ditt tålamod

    TL

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av adangerred Visa Inlägg
    Tack

    Har kört igenom ISOn i ABGX360 med följande resultat:

    -ufc3-rf.iso"
    Size: 7838695424 bytes
    Files in ISO: 5311, Folders in ISO: 486
    Total bytes used: 6937772080 (95.06%)
    Game appears to have random padding

    Checking default.xex
    Original PE Filename: VEGAS3Xenon_Master.exe
    Original PE Timestamp: 2011/12/09 10:12:50
    Min Kernel Required: v2.0.13599.0
    Game Name: UFC(R) Undisputed(TM) 3
    No Avatar Awards
    Achievements: 39 Achievements totaling 1000 Gamerscore
    XEX CRC = C6BED0DB
    XEX Media ID: A07A1E080CC394BE98711042-3E0E52AB

    Region Code: 0xFFFFFFFF
    Region Free!

    Checking SS
    Timestamp of Authoring: 2011/12/12 00:00:00
    Timestamp of Mastering: 2012/01/14 13:16:26
    SS Version: 2 (trusted)
    SS CRC = 08AE517A (RawSS = 7C69F627)
    SS Media ID: A07A1E080CC394BE98711042-3E0E52AB (matches game)
    SS looks valid

    Checking DMI
    Timestamp of Authoring: 2011/12/12 00:00:00 (matches SS)
    DMI CRC = CF70B0A9
    DMI Media ID: A07A1E080CC394BE98711042-3E0E52AB (matches game)
    DMI looks valid

    Checking PFI
    PFI CRC = 40DCB18F
    PFI matches known data (13th Wave)

    Video partition found
    Video CRC = FA3CD943 (V0 = 61A5291A, V1 = A0F7EA77)
    Video partition matches known data (13th Wave)

    Basic Stealth check passed!

    Starting Verification
    Looking for 08AE517AC6BED0DB.ini in the online verified database
    Server file 08AE517AC6BED0DB.ini no newer than local file - not retrieving

    Using 08AE517AC6BED0DB.ini (361 bytes)
    Video CRC matches
    V0 CRC matches
    V1 CRC matches
    PFI CRC matches
    DMI CRC matches
    SS CRC matches
    Xex CRC matches

    Checking Game CRC... (press Q to cancel)
    Percent Elapsed Estimated Time Average Current Errors Total
    Done Time Time Left Speed Speed Recovered Retries
    100% 3:07 3:07 0:00 37.1 MB/s 56.7 MB/s

    AnyDVD style corruption was not detected
    Game CRC = A58163F6 (matches)

    All CRCs match
    Verification was successful!


    Så, är denna "safe" att bränna? Den kommer inte ställa till nåt med Metro eller annat som gör att mina gamla back-up spel slutar lira?

    Tack än en gång för ditt tålamod

    TL
    Kolla på texten "Video partition matches known data (13th Wave)" så ser du att det där står att det är ett "Wave 13" spel, dvs. uppdateringen på skivan är: 2.0.13599.0 du kan se den här informationen här: http://abgx360.net/download.php längst ner på sidan finner du länkar till där du kan ladda hem diverse video partitioner (för dom olika wavesen) och kollar du där finner du längst ner i skrivande stund: "13th Wave (2.0.13599.0) - Video_FA3CD943.rar" som talar om för dig att den har 13599 som dashboard version

    Metro ligger på 14699 alternativt 14717 (om du kör senaste) så det ska vara lungt att köra det
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    24
    Ursäkta att jag lånar tråden lite men jag har en polare med en gammal Samsung läsare som om jag inte missminner mig har Xtreme 5.3. Dvs den firmware som åtminstone tidigare läste allt utan att bråka. Boxen är livebannad så det har aldrig varit tal om att flasha in någon ny firmware p.g.a. detta. Nu har han dock inte spelat på väldigt länge och när han nu testade ett nytt spel så ville den uppdatera. Så mina frågor är egentligen.

    1. Törs han uppdatera?
    2. Om inte, måste den flashas om med en nyare flash eller går det att komma runt med nån form av boot-skiva eller liknande innan spelskivan stoppa i (kommer inte ihåg vad skivan kallades)?
    3. Visst deletar nya dashboards gamla dvd-firmwares? Jag tänkte på nya spel som kräver ny dashboard..
    Last edited by pemani; 2012-03-26 at 18:50.
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    1. Uppdatera flashningen först så att den har stöd för XGD3 spelen, Xtreme 5.3 har INTE stöd för detta...

    2. Läs svaret för 1:an

    3. Nja, den flashar en hel original firmware för Liteon och Benq, men Samsung blir bara delvis patchad medans hitachi slutar funka (flashningen)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    1. Uppdatera flashningen först så att den har stöd för XGD3 spelen, Xtreme 5.3 har INTE stöd för detta...

    2. Läs svaret för 1:an

    3. Nja, den flashar en hel original firmware för Liteon och Benq, men Samsung blir bara delvis patchad medans hitachi slutar funka (flashningen)
    Ok tack för snabbt svar. Så kortfattat:

    1. Det finns inget han kan göra i dagsläget för att boota nya spel utan att behöva öppna boxen?

    2. Finns det någon firmware som är lite mer framtidssäker? Dvs som man inte behöver uppdatera varannan månad? Ungefär som Xtreme 5.3 som skiter i olika checks osv och bara köttar på.. Den är ju som sagt live bannad
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av pemani Visa Inlägg
    Ok tack för snabbt svar. Så kortfattat:

    1. Det finns inget han kan göra i dagsläget för att boota nya spel utan att behöva öppna boxen?

    2. Finns det någon firmware som är lite mer framtidssäker? Dvs som man inte behöver uppdatera varannan månad? Ungefär som Xtreme 5.3 som skiter i olika checks osv och bara köttar på.. Den är ju som sagt live bannad
    1. Inte vad jag känner till iaf, mycket möjligt att det funkar på Xtreme 5.3 också OM den INTE är spoofad som MS25 (dvs. att den verkligen är MS28)

    2. iXtreme 2.01 har inga "skydd" den har däremot stöd för allt som Xtreme 5.3 hade + det nya, afaik är det den mest framtidssäkra firmwaren som finns i dagsläget, det är VÄLDIGT svårt att få det att verkligen bli framtidskompatibelt pga MS hela tiden släpper nya skydd som måste kringås, Samsung har en fördel att den inte berörs av AP25/AP26 etc. så den bör klara av framtida skydd ett bra tag framöver, men finns inga garantier för det
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #11
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    1. Inte vad jag känner till iaf, mycket möjligt att det funkar på Xtreme 5.3 också OM den INTE är spoofad som MS25 (dvs. att den verkligen är MS28)

    2. iXtreme 2.01 har inga "skydd" den har däremot stöd för allt som Xtreme 5.3 hade + det nya, afaik är det den mest framtidssäkra firmwaren som finns i dagsläget, det är VÄLDIGT svårt att få det att verkligen bli framtidskompatibelt pga MS hela tiden släpper nya skydd som måste kringås, Samsung har en fördel att den inte berörs av AP25/AP26 etc. så den bör klara av framtida skydd ett bra tag framöver, men finns inga garantier för det
    Vadå du menar att det kan i bästa fall fungera på 5.3 utan att behöva göra något? Osäker om det är MS25 eller MS28. Men om det är en MS28 så kan det fungera?

    Vad kan hända i värsta fall om han provar att uppdatera med spelskivan då? Kan den sabba flashningen så att även gamla spel slutar fungera? Jag tänkte om man skulle chansa på att det är en MS28 så man slipper flasha om.
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  12. #12
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av pemani Visa Inlägg
    Vadå du menar att det kan i bästa fall fungera på 5.3 utan att behöva göra något? Osäker om det är MS25 eller MS28. Men om det är en MS28 så kan det fungera?

    Vad kan hända i värsta fall om han provar att uppdatera med spelskivan då? Kan den sabba flashningen så att även gamla spel slutar fungera? Jag tänkte om man skulle chansa på att det är en MS28 så man slipper flasha om.
    Är det MS28 KAN det funka, inte säkert, inte något jag testat, men det jag vet är att om den är spoofad som MS25 eller visas som MS25 av någon anledning får du E66 vid uppdaterings försök, startar du om konsollen funkar den lika bra igen som den gjorde innan du försökte uppdatera...

    Funkar uppdateringen så bör också flashningen fortfarande funka, men finns risk för att den inte funkar för backuper längre, bara testa och se vad som händer, worst case får du öppna och flasha om den
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  13. #13
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Är det MS28 KAN det funka, inte säkert, inte något jag testat, men det jag vet är att om den är spoofad som MS25 eller visas som MS25 av någon anledning får du E66 vid uppdaterings försök, startar du om konsollen funkar den lika bra igen som den gjorde innan du försökte uppdatera...

    Funkar uppdateringen så bör också flashningen fortfarande funka, men finns risk för att den inte funkar för backuper längre, bara testa och se vad som händer, worst case får du öppna och flasha om den
    Ja det var väl lite det som var grejen. Jag har inte boxen här och ville helst försöka hjälpa honom utan att behöva ta hit den. Men om han testar att uppdatera via spelskivan så kommer han antingen att få ett felmeddelande och sen händer inte så mycket mer eller också så kan den installera uppdateringen och då funkar backuper med lite tur och med otur så fungerar inga backuper? Men man kan alltså inte sabba det till den gräns att det inte går att lösa utan att köpa till en massa tillbehör? Jag tänkte ev dvd-key etc.. Såg denna info om 13146 som gjorde mig lite osäker:

    "This update reflashes your DVD drive with a new stock firmware. It is recommended to retrieve your DVD key before updating. After updating to this dashboard, you will have to flash the LT+ v1.9 firmware (or later) in order for AP2.5 backups to work again"
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  14. #14
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av pemani Visa Inlägg
    Ja det var väl lite det som var grejen. Jag har inte boxen här och ville helst försöka hjälpa honom utan att behöva ta hit den. Men om han testar att uppdatera via spelskivan så kommer han antingen att få ett felmeddelande och sen händer inte så mycket mer eller också så kan den installera uppdateringen och då funkar backuper med lite tur och med otur så fungerar inga backuper? Men man kan alltså inte sabba det till den gräns att det inte går att lösa utan att köpa till en massa tillbehör? Jag tänkte ev dvd-key etc.. Såg denna info om 13146 som gjorde mig lite osäker:

    "This update reflashes your DVD drive with a new stock firmware. It is recommended to retrieve your DVD key before updating. After updating to this dashboard, you will have to flash the LT+ v1.9 firmware (or later) in order for AP2.5 backups to work again"
    Dom rekomenderar att du dumpar först eftersom Liteon 74850C vart jobbigare att dumpa, likaså 83850C (ej v2) men det är samma nyckel både före och efter uppdateringen, och du dumpar numera ALLA tjockis liteon med Probe III, övriga läsare funkar utmärkt att dumpa med samma metoder man använde förr, kanske att du behöver uppdatera JF men metoden för dig som användare är densamma

    Men pretty much så ja, han kan testa, funkar det så funkar det, funkar det inte får du flasha om den åt honom vid senare tillfälle (dvs. om den inte tar backups) värsta som kommer hända är väl att han får panik när han ser E66 på skärmen, ringer dig och gråter i telefonen över att han precis pajat konsollen... eller ngt åt det hållet?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  15. #15
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Dom rekomenderar att du dumpar först eftersom Liteon 74850C vart jobbigare att dumpa, likaså 83850C (ej v2) men det är samma nyckel både före och efter uppdateringen, och du dumpar numera ALLA tjockis liteon med Probe III, övriga läsare funkar utmärkt att dumpa med samma metoder man använde förr, kanske att du behöver uppdatera JF men metoden för dig som användare är densamma
    Ok så jag behöver ingen probe för Samsung alltså? Det är bara att köra via JF? Och även om flashningen skulle försvinna så kan jag dumpa och omflasha via ett SATA controllerkort?
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  16. #16
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av pemani Visa Inlägg
    Ok så jag behöver ingen probe för Samsung alltså? Det är bara att köra via JF? Och även om flashningen skulle försvinna så kan jag dumpa och omflasha via ett SATA controllerkort?
    Du behöver inte probe till samsung nej, du kan dumpa om den med JF utan problem ja, eller ja... kanske inte utan problem då samsungs ibland kan vara riktigt tjuriga och inte vilja som man vill, men det funkar iaf i JF som sagt
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #17
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Du behöver inte probe till samsung nej, du kan dumpa om den med JF utan problem ja, eller ja... kanske inte utan problem då samsungs ibland kan vara riktigt tjuriga och inte vilja som man vill, men det funkar iaf i JF som sagt
    Ok perfekt, tack =)
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Liknande diskussioner

  1. Bannad, gammal flash, spela nytt spel?
    By martin303 in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2011-11-14, 03:14
  2. repa i cd vill ladda ner nytt spel.
    By frillezipp in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-20, 10:47
  3. Är sugen på ett nytt spel
    By g0x in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2003-02-24, 18:15
  4. nytt problem med spel...
    By tisse in forum Playstation - Övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-09-30, 20:41

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •