Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: jtag original nand

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2011
    Inlägg
    49
    Respekt
    13

    jtag original nand

    undrar bara när jag köpte min jtag fick jag inte med det original nandet vad är det till för och kan jag skafa fram det om jag vill eller kan man inte använd nandet som är på den jag fick bara jtagen när jag köpte den

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av sebbekingen Visa Inlägg
    undrar bara när jag köpte min jtag fick jag inte med det original nandet vad är det till för och kan jag skafa fram det om jag vill eller kan man inte använd nandet som är på den jag fick bara jtagen när jag köpte den
    Du kan få fram det själv, antingen med hjälp av t.ex. Flash360 eller något liknande program, finns flera alterantiv man kan köra på konsollen, det går även att dumpa genom nätverket med Xell (INTE rekomenderat) det går också att dumpa med en nand programmerare t.ex. NAND-X
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Guide: Uppdatera din JTAG/RGH-JTAG med xeBuild GUI 1.1 till Dashboard 2.0.14699.0
    By Swizzy in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-23, 21:27
  2. NAND backup
    By mima in forum Playstation 3
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-20, 20:55
  3. Dumpning av NAND
    By efex in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2010-12-06, 22:41
  4. CPU Key and NAND
    By jay20 in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 21
    Senaste inlägg: 2010-11-18, 08:56
  5. Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 22:02

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •