Hejsan!
Klåpare som jag är så skulle jag uppdatera min xk3y för det har varit lite si och så med de senaste tidens nya spel. Det har bara blivit svart när jag har försökt starta dom. Men jag läste i en annan tråd vad det berodde på och det var troligtvis att min firmware var för gammal. Så jag har läst runt en del och t.o.m kollar en youtubehowto och det verkade ju inte skitsvårt.
Laddade ner paketet jag behövde och satte igång. Det stod att den uppdaterade men när jag skulle testa så blev det "Red ring of death". Jag kunde starta 360:in utan dongeln och det blev normalt men inte annars.
Så som jag läste skulle det väl kosta 350:-? För jag gör det inte själv för då råkar jag väl förstöra den och lägenheten för all framtid.
Eller vad tror ni?
Det jag undrar är väl just det och så undrar jag hur lång tid det kan tänkas ta och vilka mer utgifter blir det? Med frakt och hela skiten då?
Jag har kvar lådan som jag fick allt i när jag köpte den från er och är ganska övertygad om att kvittot ligger där med. De är inte så många månader sen jag köpte den från er så garanti finns kvar för jag har inte gjort något annat med boxen. Sen kan väl ni slänga in senaste den mjukgöran så jag kan spela Soulcalibur etc.
Glömde skriva det att jag försökte uppdatera till Public Beta 01.20
MvH C.
Bookmarks