Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: PSvita

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2003
    Inlägg
    58
    Respekt
    22

    PSvita

    Hej! fel forumdel såklart.
    Tänkte samla lite om nya Psvita här.

    då jag är lite nyfiken på psvita och kunde inte hitta något i forumet alls.
    Håller psxcare på att dö? =(

    Här har man ju alltid kunnat läsa om alla nya spel o konsoller innan..

    Men men jag har aldrig varit intresserad ens utav bärbart spelande sedan första gameboy kom ut
    men nu råkade jag se psvita för några dagar sedan och elgiganten har ju bra pris nu men lite dolda kostnader från sony är tråkigt, så har inte kunnat sluta fundera på om det verkligen är något för mig.
    Orkar aldrig starta ps3 längre, dottern är ljudkänslig och sover oroligt och inte kul att spela ljudlöst bf3 direkt, men en del mobilspel o sånt brukar det bli innan man somnar.

    Har ni testat, för/nackdelar m.m..
    finns det hopp för att sonys (framtidssäkra anti-piracy genom egen designade sdkort/microsd knäcks inom snar framtid? )
    är det verkligen nästan som ps3 grafik i handen?
    Finns det kommande titlar som skulle passa till frugan? som inte gillar fps eller bilar?förutom rayman
    Kom igen nu! övertala mig att köpa en =)

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Flyttade ditt inlägg från PS3 till PSP avdelningen, tycker nog Vita är mer än PSP än en PS3:a :-)

    Eftersom PSP VITA inte är direkt "hackad" ännu, förutom att man lyckats använda några gamla exploits i PSP-bakåtkompatibiltetsläge, så har vi inte haft så mycket att prata om ännu :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2003
    Inlägg
    58
    Respekt
    22
    Kanske är där något på gång?

    http://www.thebitbag.com/2012/09/15/jtag-mod-ps-vita/

    http://www.thebitbag.com/2012/09/05/...ita-jailbreak/


    läste nåt om N3rOS4T exploit och kollade på lite på youtube men verkar bara vara bluff.
    Eftersom det inte finns spel iso eller nåt att ladda ner så borde det ju inte stämma
    Någon som vet nåt mer ?

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2003
    Inlägg
    58
    Respekt
    22
    det verkar finnae nagra möjligheter till cfw nu.
    någon som vet om det vekligen fungerar?
    kan inte klistra länkarna från vita'n mn googla psvita cfw så finns det endel.

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2005
    Från
    Göteborg, Sweden, Sweden
    Inlägg
    202
    Respekt
    20
    Jag har precis köpt en vita idag, och vill såklart kunna köra homebrew i den mån det finns?
    Har inte planerat att köpa alla mina spel iaf.
    Någon länk att rekommendera?

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •