Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Bluetooth mus till ps3

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2011
    Inlägg
    43
    Respekt
    14

    Bluetooth mus till ps3

    Jag har nu testat fyra olika blåtandsmöss till ps3án alla funkar kopplar upp som dom ska, men alla tenderar att vilja rulla uppåt i menyerna hela tiden...
    Nu vet jag inte om någon dom är av typ certifed for ps3... mao anpassade för ps3án ...
    men att alla vill rulla upp i menyerna oberoende hur jag lägger ner musen utan kontakt med vare sig bord stol eller upp och ner

    funkar eran/denna produkt till alla spel eller ? typ FPS mao Skyrim etc etc
    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1501&xSec=109
    även om man skulle köra med TB CFW etc etc
    Last edited by dtype74; 2012-03-03 at 10:46.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    PS3:an tror att du har en vanlig handkontroll inkopplad, med de för och nackdelar som detta alltid innebär.

    Spelet kommer inte anpassa sig efter att du använder en mus utan beter sig som om du styr med handkontroll. Detta gör att musrörelsen inte översätts perfekt utan det är något man får vänja sig vid och det fungerar olika bra med olika spel.

    Googla och läs andras erfarenheter, men tänk på att om man dissat den direkt efter 10 minuters test har man inte gett sig själv chansen att vänja sig vid hur den fungerar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. bluetooth
    By macan in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-03, 13:08
  2. bluetooth headset
    By zyklon in forum Playstation 3
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 15:25
  3. Styra XBMC med din bluetooth mobil
    By J-Remote in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 11:40
  4. Bluetooth Connection
    By philip.d in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-14, 17:32

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •