Hey!

Köpte PES 2012 för nån vecka sedan, såg videos och bilder på förhand på Premier League lag med alla kits och liknande utan att läsa på så jätte mycket.

När jag fick spelet och startade så märkte jag att alla lagen var påhittade namn och gick in på PES hemsida där jag läste att dem inte hade licensierat med alla lag och ligor på spelet.

Körde då lite research på nätet och hittade PES 2012 patches som folk hade gjort med Gamefaces och alla officiella klubbars logos och lag kits osv.

Har lyckats tanka ner en som skulle vara rätt bra via Torrent sida med allt jag behöver. MEN, kan inte hitta någon bra manual på hur man gör för att få in patches till spelet.. Satt och kollade på någon film som visade lite men när det väl kom till vad man skulle göra i PS3'an så var det katastrof och det steget jag följde gjorde inget framsteg om man säger så..

Är det nått universalt sätt på hur man laddar ner patches till spel på detta sättet som någon har någon bra guide till? Att föra över filerna på USB minne in och sedan gå in spelet som guiden visade verkar inte riktigt vara precis allt som behöver göras.

Tacksam för svar!
MVH,
Luci