Vet ni om det funkar med xk3y pa den? Eftersom psx saljer 320gb bundle med xk3y.
Vet ni om det funkar med xk3y pa den? Eftersom psx saljer 320gb bundle med xk3y.
Det funkar med det gamla 320gb paketet.
250gb paketet kan vara vad som helst då man bara skickar med spelet med en "vanlig" 360.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack för svar Hansi! Jakten fortsätter! Imorgon blir det mediamarkt,siba, och expert jag kollar bak på lotnr och hoppas Måste hitta en slim som går att köra xk3y på!
Enklast är ju att bara beställa en
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1499
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Har bara råd med själva xk3y och montering måste hitta en slim i en affär så jag kan ta 3 månaders avbetalning.
Last edited by Swizzy; 2012-03-18 at 11:27.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Tack för tipset!
Hur ser man tillverknings datum?
250gb bundel med forza3 och crysis2?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Tack för svar! Det står inte när den är gjord på kartongen?
Har precis hittat en 360 bundle med 320 gb gears of war 3 den ska väl funka? Snälla svara
Google is your friend!
Ja den har röt målat på den med 2 handkontroller som också är målade.
Jag köpte den xbox360 slim320gb limited edition gears of war 3 med 2 handkontroller.
Kan man uppdatera den till senaste dash utan att man förstör för att stoppa in xk3y? Vet att man förstör för att göra rgh/jtag men det är inga problem med xk3y?
Google is your friend!
Så jag kan koppla upp den till xbox live och uppdatera så jag får metrodash och sen komma in nu på torsdag och lämna in den utan att det ska förstöra för mig? Tack för alla svar Swizzy!
Google is your friend!
Bookmarks