Visar resultat 1 till 19 av 19

Diskussion: Xbox 360 Slim 250gb Gears Of War 3 Bundle

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    35
    Respekt
    13

    Xbox 360 Slim 250gb Gears Of War 3 Bundle

    Vet ni om det funkar med xk3y pa den? Eftersom psx saljer 320gb bundle med xk3y.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det funkar med det gamla 320gb paketet.

    250gb paketet kan vara vad som helst då man bara skickar med spelet med en "vanlig" 360.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    35
    Respekt
    13
    Tack för svar Hansi! Jakten fortsätter! Imorgon blir det mediamarkt,siba, och expert jag kollar bak på lotnr och hoppas Måste hitta en slim som går att köra xk3y på!

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av rizpusher Visa Inlägg
    Tack för svar Hansi! Jakten fortsätter! Imorgon blir det mediamarkt,siba, och expert jag kollar bak på lotnr och hoppas Måste hitta en slim som går att köra xk3y på!
    Enklast är ju att bara beställa en

    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1499
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    35
    Respekt
    13
    Har bara råd med själva xk3y och montering måste hitta en slim i en affär så jag kan ta 3 månaders avbetalning.

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av rizpusher Visa Inlägg
    Tack för svar Hansi! Jakten fortsätter! Imorgon blir det mediamarkt,siba, och expert jag kollar bak på lotnr och hoppas Måste hitta en slim som går att köra xk3y på!
    LOT nr är värdelöst att kolla, det du ska kolla är när boxen är tillverkad, är det 2011-08-xx eller tidigare har du goda chanser att det går, är den tillverkad efter det minskar chanserna för att du har en bra läsare drastiskt ju nyare den är...
    Last edited by Swizzy; 2012-03-18 at 10:27.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    35
    Respekt
    13
    Tack för tipset!

  8. #8
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    35
    Respekt
    13
    Hur ser man tillverknings datum?

  9. #9
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    35
    Respekt
    13
    250gb bundel med forza3 och crysis2?

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av rizpusher Visa Inlägg
    Hur ser man tillverknings datum?
    Står på baksidan av konsollen (Manufacturing date)

    Citat Original inlägg av rizpusher Visa Inlägg
    250gb bundel med forza3 och crysis2?
    Väldigt osäkert kort för Xk3y, ett säkert kort för RGH dvs. dom flesta har 1175 läsare men Trinity moderkort...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #11
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    35
    Respekt
    13
    Tack för svar! Det står inte när den är gjord på kartongen?

  12. #12
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    35
    Respekt
    13
    Har precis hittat en 360 bundle med 320 gb gears of war 3 den ska väl funka? Snälla svara

  13. #13
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av rizpusher Visa Inlägg
    Har precis hittat en 360 bundle med 320 gb gears of war 3 den ska väl funka? Snälla svara
    Ja, det är special edition med röda skalet right?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #14
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    35
    Respekt
    13
    Ja den har röt målat på den med 2 handkontroller som också är målade.

  15. #15
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    35
    Respekt
    13
    Jag köpte den xbox360 slim320gb limited edition gears of war 3 med 2 handkontroller.

  16. #16
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    35
    Respekt
    13
    Kan man uppdatera den till senaste dash utan att man förstör för att stoppa in xk3y? Vet att man förstör för att göra rgh/jtag men det är inga problem med xk3y?

  17. #17
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av rizpusher Visa Inlägg
    Kan man uppdatera den till senaste dash utan att man förstör för att stoppa in xk3y? Vet att man förstör för att göra rgh/jtag men det är inga problem med xk3y?
    På Slim förstör man ingenting för RGH om du uppdaterar till 14719, det gjorde det precis när uppdateringen kom men det har man redan löst

    Xk3y fungerar utan problem med 14719 afaik, har inte hört något om någon som haft problem med xk3y och senaste dashboarden iaf
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  18. #18
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    35
    Respekt
    13
    Så jag kan koppla upp den till xbox live och uppdatera så jag får metrodash och sen komma in nu på torsdag och lämna in den utan att det ska förstöra för mig? Tack för alla svar Swizzy!

  19. #19
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av rizpusher Visa Inlägg
    Så jag kan koppla upp den till xbox live och uppdatera så jag får metrodash och sen komma in nu på torsdag och lämna in den utan att det ska förstöra för mig? Tack för alla svar Swizzy!
    Yes, om inte microsoft släppt en ny uppdatering, dom har gjort uppdateringar förut som man inte behövt acceptera, så det finns risk för att dom gör om det när som helst... men om inget sådant sker ska det inte vara några problem som sagt
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Forza 4 250GB bundle och Xk3y
    By svendolph in forum XBOX 360 - XK3y/X360Key - och liknande produkter
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2012-03-12, 21:42
  2. Gears of war xbox slim bundle 250gb
    By spenne in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2012-01-05, 23:47
  3. Helt nytt XBOX 360 Slim 250GB hänger sig på BF3
    By nezan in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2011-12-27, 03:10
  4. xbox bundle
    By coolh in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2002-11-10, 20:57

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •