Min JTAG går på tok för varmt så jag undra vad bästa sättet få ned tempraturen på den.?? har googlat och sökt men ej hittat någon bra lösning.. bara ett en mycket avancerad vattenkylning mod av en JTAG box.. så någon som har bra förslag på lösning?
Min JTAG går på tok för varmt så jag undra vad bästa sättet få ned tempraturen på den.?? har googlat och sökt men ej hittat någon bra lösning.. bara ett en mycket avancerad vattenkylning mod av en JTAG box.. så någon som har bra förslag på lösning?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
just startat den nu.. ska låte den vara på 30min så skriver jag hur varm den blir..
kan psxcare montera in vattenkylning åt mig?
Last edited by NickeR; 2012-03-18 at 14:09.
cpu 78 grader så vill ej ha i gång konsolen så mycket..
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Är rätt säker på att jag läst något i förbifarten om någon bugg/problem som drabbar rgh:ade slim och resulterar i höga temperaturer. Kan ha varit på TX-forumen jag läste det, eventuellt värt att forska vidare i för dig om det är en slim du har.
Bookmarks