Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Strul efter uppaterat tilll Freestyle 2.2

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    32
    Respekt
    16

    Strul efter uppaterat tilll Freestyle 2.2

    J-tagade min tjockis box för något år sedan och har mest kört spel genom xbox dashen och Xexe menu, men idag tröttnade jag på att alltid behöva gå in på Xexe för att komma åt spelen så jag tänkte lägga in dashlaunch och uppdatera till freestyle 2.2 samt lägga in Xell Reloader när jag ändå var igång, Fick in FSD 2.2 och de startas nu upp direkt när jag startar konsolen men nu kan jag inte använda "xbox logga knappen" på handkontrollerna för att signa in eller stänga av konsolen. Antar att denna funktion skall vara kvar och fungera i FSD så var har jag gjort fel, and how to fix it? Kan inte heller ladda ner infon från mina spel på hdd eller usb sa att jag kan snabb välja dom från game launchen..
    Last edited by Aggudabbu; 2012-03-23 at 13:41.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Aggudabbu Visa Inlägg
    J-tagade min tjockis box för något år sedan och har mest kört spel genom xbox dashen och Xexe menu, men idag tröttnade jag på att alltid behöva gå in på Xexe för att komma åt spelen så jag tänkte lägga in dashlaunch och uppdatera till freestyle 2.2 samt lägga in Xell Reloader när jag ändå var igång, Fick in FSD 2.2 och de startas nu upp direkt när jag startar konsolen men nu kan jag inte använda "xbox logga knappen" på handkontrollerna för att signa in eller stänga av konsolen. Antar att denna funktion skall vara kvar och fungera i FSD så var har jag gjort fel, and how to fix it? Kan inte heller ladda ner infon från mina spel på hdd eller usb sa att jag kan snabb välja dom från game launchen..
    Det låter som att något är fel på din installation av FSD, testa att installera om det...

    Det kan även vara dina settings för dashlaunch, har du lust att skriva ner dina settings här?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    32
    Respekt
    16
    Edit: Tog bort den äldre mappen av FDS 2.0 och HK strulet löst.

    Lyckas dock ännu inte komma åt att ladda ner genvägar till mina spel till "games" i FSD 2.2
    Last edited by Aggudabbu; 2012-03-23 at 15:14.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Aggudabbu Visa Inlägg
    Edit: Tog bort den äldre mappen av FDS 2.0 och HK strulet löst.

    Lyckas dock ännu inte komma åt att ladda ner genvägar till mina spel till "games" i FSD 2.2
    http://forum.psxcare.com/support/sho...estyleDash-2-2 <--- har du läst denna?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Wii startar inte efter ios249 strul
    By drik in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-20, 23:46
  2. Moderkort tilll NDS Lite
    By Undenius in forum Nintendo DS
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-09, 12:48
  3. Fel vid anslutning tilll Tv'n
    By norrbin in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 18:06
  4. Upgradera från 5.2 tilll ixtreme 1.2b no go!
    By effe in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2007-07-09, 00:50

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •