Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 43 av 43

Diskussion: need help!!!!!!!!!!

  1. #31
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    kan ni uppgradera min xbox om jag lämnar den på era butik?

  2. #32
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av feve86 Visa Inlägg
    kan ni uppgradera min xbox om jag lämnar den på era butik?
    Ja, vi tar 350:- för att göra det... det är annars inte speciellt svårt
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #33
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    det ingår inte i garantin va? men kan du förklara steg för steg hur jag ska göra föratt updatera till den nya dashboard?

  4. #34
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av feve86 Visa Inlägg
    det ingår inte i garantin va? men kan du förklara steg för steg hur jag ska göra föratt updatera till den nya dashboard?
    Det är som att fråga "Ingår det en uppgradering av bilen om jag köper en nu och det kommer ny version inom ett år?"

    Det är klart det INTE ingår uppdateringar av mjukvaran... det som ingår i garantin är om det är någon form av fel på hårdvaran eller maskinen har svårt att starta pga installationen

    ** edit: **

    Missade o länka dig till guiden: http://forum.psxcare.com/support/sho...enaste-version ladda hem programmet xeBuild GUI istället för CMD Freebooter, resten är identiskt

    (notera att xeBuild GUI väljer alla inställningar åt dig automatiskt om den kan tolka vad du har... om den inte gör det... ja då är det något fel någonstans och du får ta kontakt med mig så hjälper jag dig lösa problemet...) cpukey får du dock skriva in själv, den har ingen funktion för att automatiskt hämta det i dagsläget (du kan hämta via nätverket, eller från fil, men den läser inte in den från nanden)
    Last edited by Swizzy; 2012-08-29 at 10:59.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #35
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    nu har jag uppdaterad men hur kan jag fixa min avatar nu kan inte jag se den det är bara en grå figur.

  6. #36
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av feve86 Visa Inlägg
    nu har jag uppdaterad men hur kan jag fixa min avatar nu kan inte jag se den det är bara en grå figur.
    Vanlig system update installerar avatar stödet, det viktiga är att du har SAMMA version uppdatering som du har på moderkortet...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #37
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    nu förstår inte jag:S hur gör jag det?

  8. #38
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av feve86 Visa Inlägg
    nu förstår inte jag:S hur gör jag det?
    Använde du xeBuild GUI har du en tab som heter "Download" gå in på den, väl där hittar du "Avatar Preperations" som har allt du behöver för att skapa ett USB minne för att installera avatar stödet...

    OBS: det är SUPER viktigt att du använder RÄTT dashboard version!!! använder du en högre version har du en original box efteråt, använder du lägre version händer ingenting
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #39
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    vart ska jag lägga den här filen $SystemUpdate_15574?

  10. #40
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av feve86 Visa Inlägg
    vart ska jag lägga den här filen $SystemUpdate_15574?
    Det finns en knapp som fixar minnet åt dig... dvs. packar upp filen och skapar en configuration som temporärt stänger av uppdaterings blockeringen...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #41
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    hej igen

    jag undrar om det är en bra ide att byta fsd2.2 till den nya fsd3? och hur kan jag göra det?

    tack för hjälpen

  12. #42
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    Kan någon hjalpa mig med fsd3?

  13. #43
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av feve86 Visa Inlägg
    hej igen

    jag undrar om det är en bra ide att byta fsd2.2 till den nya fsd3? och hur kan jag göra det?

    tack för hjälpen
    Bara lägg in filerna från F3 någonstans, ett tips är att INTE skriva över nuvarande FSD med F3 då det finns vissa kompabilitets problem med det :/
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •