Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Hilfe, vilka skivor bränner ni era wii spel på?

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0

    Question Hilfe, vilka skivor bränner ni era wii spel på?

    Jag har alltid kört tdk minus och enda till pirates (lego) kom har det gått asbra, men nu funkar ALLA mina gamla spel jag brände på tdkminus, men inte de nya jag bränner,
    kör en "gammal" wii med wiikey 2 å alla senaste uppdatetingar....
    Hilfe, vilka skivor bränner ni era wiispel på?
    Last edited by bmansweden; 2012-04-08 at 16:50. Anledning: av stav ning ar fel....
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    One word: Verbatim
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    One word: Verbatim
    Hm ok, ska testa dem då...nån som har fler tips på vilka skivor som funkar bra/alltid?
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    207
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av bmansweden Visa Inlägg
    Hm ok, ska testa dem då...nån som har fler tips på vilka skivor som funkar bra/alltid?
    Verbatim spelar i en helt egen division om vi kollar på de märken som finns överallt. Kör på dem. Taiyo Yuden har jag också bra erfarenheter av, men vet inte hur det är med tillgången på dem i Sverige. Jobbar på sjön, så brukar plocka upp dem när jag har tid att gå i land.

    Men som jag skrev i en annan tråd, det där med att köra från skiva känns jävligt 2007. Softmodda och kör USB-loading istället, det är gjort på en halvmiss, och du kommer aldrig mer vilja se åt en skiva igen när du fått igång det
    Last edited by kaputnik; 2012-04-08 at 20:21.

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av kaputnik Visa Inlägg
    Verbatim spelar i en helt egen division om vi kollar på de märken som finns överallt. Kör på dem. Taiyo Yuden har jag också bra erfarenheter av, men vet inte hur det är med tillgången på dem i Sverige. Jobbar på sjön, så brukar plocka upp dem när jag har tid att gå i land.

    Men som jag skrev i en annan tråd, det där med att köra från skiva känns jävligt 2007. Softmodda och kör USB-loading istället, det är gjort på en halvmiss, och du kommer aldrig mer vilja se åt en skiva igen när du fått igång det
    Ok, thanx, aaa jag fattar hårddiskar å grejjer men folk runtomkring mig som ska använda det har nollkoll så jag vill bara kunna ge dem en skiva som de kan stoppa i konsollen å presto spela !..... : )
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    207
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av bmansweden Visa Inlägg
    Ok, thanx, aaa jag fattar hårddiskar å grejjer men folk runtomkring mig som ska använda det har nollkoll så jag vill bara kunna ge dem en skiva som de kan stoppa i konsollen å presto spela !..... : )
    Man måste nog vara duktigt IT-handikappad för att inte greja USB-loading på en Wii, fixar man att stoppa i en skiva åt rätt håll borde man fixa att starta USB-loadern från en channel och välja ett spel från listan. Och den som grejar att bränna ett spel grejar också att slänga in samma spel på hårddisken. Om något är det mindre trassel med USB-loading än att hålla på och mecka med skivor, vilket du verkar ha blivit varse med tanke på dina problem med skivor som inte lirar :>

    Men som sagt, valet är förstås ditt

Liknande diskussioner

  1. Vilka skivor?
    By ThaiEvil in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-16, 18:52
  2. Vilka dvd skivor ?
    By jocke83 in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 16:37
  3. nån som vet vilka skivor??
    By DjoZon in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-10-28, 15:17
  4. vilka skivor ?
    By crimson in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-18, 01:27
  5. Vilka DVD skivor?
    By Ulayo in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-09-27, 18:27

Tags for this Thread

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •