Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: DLC fail. (Eller: separera agnarna från vetet)

  1. #1
    Registrerade
    May 2010
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    DLC fail. (Eller: separera agnarna från vetet)

    Glad i hågen håller jag på att förbereda en hårddisk inför min RGHade 360. Men jag hade missat och missförstått något. Medan det fungerar bra att köra XBLA-spel lite varstansifrån, så måste DLCs tydligen ligga på 360-hårddisken.

    Nu har jag haft massor med saker jag packat upp, flyttat och tagit bort zipparna för om vart annat i snart två dagar med junk jag laddat hem, och XBLA+DLC ligger i en enda stor glad hög i min content/0000000000000000-mapp.

    Finns det något sätt att separera dem? Eftersom allt detta omöjligt går att få in på xbox-hårddisken på grund av filstorleken. Jag kan inte heller ta bort och packa upp dem på nytt eftersom orginal-zipparna numera ligger i den tömda papperskorgen. Det är totalt 900+ filer det rör sig om... så någon batch-process vore ju trevligt. Men i värsta fall så kan man sitta och slava lite. Dock behöver jag veta hur jag ska separera dem. Eller om det finns någon metod att göra detta direkt i 360n när den väl kommer hem.

  2. #2
    Registrerade
    May 2010
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    För att svara på min egen fråga:
    Efter att ha grötat runt lite på forum och frågat runt så fick jag tag på "360 Content Manager 2.2" som gjorde precis det jag hade hoppats på. Den klarar utan problem av att separera XBLA från DLC från Title Updates från GoD osv. =)

Liknande diskussioner

  1. Uppdaterade psp't /fail
    By lordseymore in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2010-06-18, 11:11
  2. RROD-Fix FAIL...
    By Swizzy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 09:38
  3. Halo_3_XBOX360-CCCLX - crc check fail?!
    By Gatubarn in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 24
    Senaste inlägg: 2008-10-28, 21:38
  4. försöker mig på en networkupdate... fail...
    By zhilmoen in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 09:03
  5. Hjälp : psram Fail (m3 lite)
    By Regge in forum Nintendo DS
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-14, 20:43

Tags for this Thread

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •