Hej!
Alltså, vilket är det bästa och billigaste sättet att kunna lira brända spel och homebrew?
Hej!
Alltså, vilket är det bästa och billigaste sättet att kunna lira brända spel och homebrew?
Leta reda på en gammal Wii med gamecubestöd och chippa den måste väl vara ett bra alternativ.
Chip till gamecube har vi inte haft på länge, och även chippad brukar den vara petig med att läsa skivor. Skalet måste bytas/modifieras om man inte skall behöva leta efter mini-dvd-r skivor som får plats. Vet inte ens om sådana skivor går att få tag på längre :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tänk bara på att de Wii man normalt hittar i butik nuförtiden inte har kvar ingångar för gamecube handkontroll/minneskort.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks