Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Ny Nintendo 3DS update idag 25e april är denna Safe med DS TWO ?

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    15

    Ny Nintendo 3DS update idag 25e april är denna Safe med DS TWO ?

    Ja som Rubriken lyder så undrar jag om någon kan gå online eller vet om det funkar med DS two kortet på 3DS efter dagens uppdatering jag har spelat senast igår med uppdateringen som var innan utan problem men det är väl smartast att fråga här först så man inte blir utelåst på sitt DS two kort

    /tack på förhand

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Troligen inte, men vi kollar här under dagen vad som händer

    * EDIT: *

    http://gbatemp.net/topic/325751-3ds-...2#entry4197722 <--- säger att det inte funkar, men vi testar ändå för att vara på the safe side

    ** EDIT2: **

    http://down.supercard.sc/download/ds..._v1.15_eng.zip <--- DSTwo har uppdaterat, kör den här uppdateringen INNAN du uppdaterar din 3DS
    Last edited by Swizzy; 2012-04-25 at 07:54.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Troligen inte, men vi kollar här under dagen vad som händer

    * EDIT: *

    http://gbatemp.net/topic/325751-3ds-...2#entry4197722 <--- säger att det inte funkar, men vi testar ändå för att vara på the safe side

    ** EDIT2: **

    http://down.supercard.sc/download/ds..._v1.15_eng.zip <--- DSTwo har uppdaterat, kör den här uppdateringen INNAN du uppdaterar din 3DS

    Jag har den absolut första versionen av vanliga gamla Gråa Nintendo DS från 2005/2006 också borde jag köra uppdateringen på den eller direkt på 3DSen med uppdateringen på länk 2 som du skickade sen bara panga in Update 4.0.0-7 efter jag lagt in update v 1.15 som du länka direkt till rar fil ?

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Jag har den absolut första versionen av vanliga gamla Gråa Nintendo DS från 2005/2006 också borde jag köra uppdateringen på den eller direkt på 3DSen med uppdateringen på länk 2 som du skickade sen bara panga in Update 4.0.0-7 efter jag lagt in update v 1.15 som du länka direkt till rar fil ?
    Du kan köra uppdateringen via din 3DS eller den gamla DS enheten, sålänge som du uppdaterar kortet INNAN du uppdaterar konsollen, ja, filen jag länkade till är den du ska ha, den finns på deras hemsida (samma länk)

    * EDIT: *

    Har testat Acekard2i och R4i SDHC 3DS båda funkar fint, dessvärre hade vi slut på DSTwo just nu så kan inte riktigt testa det, hittar inte vårat test kort heller >_<

    Men enligt deras hemsida ska det funka med uppdateringen ovan, om du har möjlighet till det kan du testa det, borde inte vara någon större fara eftersom dom är välkända och det brukar stämma rätt bra
    Last edited by Swizzy; 2012-04-25 at 10:49.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. April 2010 uppdateringen
    By Ratchet in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-21, 12:08
  2. Ny update från nintendo idag?
    By rfi99 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 20
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 22:51
  3. Kommer Nintendo göra en update som dödar chippet?
    By Dousch in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-07-15, 13:17
  4. April skämt...HAHA =))
    By JompZ in forum Fritt Forum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-04-01, 22:01

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •