Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: ABGX360 innan användning av xk3y?

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    11
    Respekt
    0

    ABGX360 innan användning av xk3y?

    Halloj!

    Om jag kör mina backups genom ABGX360 så skapar ju programmet en extra .dvd-fil (förutom ISO-filen som redan finns).
    Måste jag göra om ISO-filen med denna .dvd-fil, eller hur funkar det egentligen?

    Har inte sett någon riktigt bra info om detta, utan bara vad man gör för att sedan bränna på en ny DVD, men det är ju inte intressant med xk3y.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du behöver inte .dvd filen med xk3y. Den filen är bara till för att ge parametrar som t.ex. layerbreak till brännprogrammet.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Du behöver inte .dvd filen med xk3y. Den filen är bara till för att ge parametrar som t.ex. layerbreak till brännprogrammet.

    Aight. Men gör abgx360 nån ändring i själva iso-filen också?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja om iso-filen har vissa "fel" så "rättas" dom. T.ex. AP25 disc profile data sektorn. Men xk3y använder inte informationen i den sektorn, xk3y har ett eget system för disc profile data.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2012
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    En fråga. Det som verkar vara den stora "grejen" som abgx360 kollar upp är ju vilken "ss version" det är.

    Det ska tydligen vara "SS version 2 (trusted)" om jag förstått det hela rätt?

    Hur pass allvarligt är det om det är "SS version 1"? För jag har inte riktigt förstått hur man patchar om manuellt.

Liknande diskussioner

  1. Några snabba frågor innan xk3y-köp!
    By noler in forum XBOX 360 - XK3y/X360Key - och liknande produkter
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2012-03-24, 18:57
  2. Innan du skriver om ditt problem med XK3Y, LÄS DETTA!
    By Hansi in forum XBOX 360 - XK3y/X360Key - och liknande produkter
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 19:43
  3. AnvÄndning Av Media Center
    By kevin in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-02-03, 16:56
  4. Användning av fjärrkontroll för DVD-filmer
    By bikerunner in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2004-08-10, 09:47
  5. Hur formatera X-box HD för PC användning ?
    By GroGGmanneN.se in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-11-28, 15:42

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •