Tänkte kolla om ni på PSXcare har nån gammal fungerande ejectknapp till salu eller om någon annan har det och vad ni skulle ta för en sån + frakt till Lund isf?
Tänkte kolla om ni på PSXcare har nån gammal fungerande ejectknapp till salu eller om någon annan har det och vad ni skulle ta för en sån + frakt till Lund isf?
Ja, vi har ett gäng... vet inte riktigt vad vi skulle ta för en sådan dock...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Har du ett kundnummer med massor av köphistorik så kan jag skicka en på goodwill :-)
Eller sätt in 100:- på Nordea 9960 4200821181, skriv ejectknapp som referens och maila psxcare@netcare.se att du betalt och vart du vill ha den skickad så får vi lite täckning för administrationen att skicka den.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks