Xbox:et kräver en uppdatering för att kunna använda Kinect, hur ska jag göra detta?
Svar uppskattas mycket stort och så detaljerat som möjligt skulle uppskattas ytterligare. "Uppdatera till 14699 via USB." t.ex. hjälper mig ingenting alls tyvärr.
Har en Slim med RGH med XeX menu (ingen FreeStyle Dashboard eller dylikt), uppdaterad till 14699 innan RGH-installationen, då fungerade allt prima.
Detta har jag försökt:
- Denna installation: http://www.youtube.com/watch?v=y2DBFl8ckeo (möjligtvis gjorde jag inte helt rätt för allting förblev svart och xbox:et lät konstigt, sedan ville den inte starta upp men till slut gjorde den det)
- Uppdatera med 14699 och 13604 via USB som $systemupdate ($SystemUpdate) och $$ystemUpdate ($$ystemupdate).
-------ÖVRIGT---------------------------------------------------------------------------
Varför jag försöker installera samma dashboard igen är därför att jag haft en xbox med xkey, då jag bytte Kinect sensor fungerade det inte, uppdaterade med samma dashboard via USB och det fungerade utmärkt.
Varför jag prövade med 13604 är för att jag läst att man kan nedgradera dashboard, vet inte hur man gör det men prövade på ovanstående sätt.
Jag har sökt information på nätet, hittar inga svar, har inte hittat svaret på detta forum heller. Finns ett ordentligt, användbart svar så skicka gärna länken, annars uppskattas som sagt ett svar här väldigt stort.
Bookmarks