Original inlägg av
Simon Sandström
Hej
Fick just hem en Wasabi 360 från psxcare och kopplade in den utan problem. Nu försöker jag extrahera nyckeln från min LiteOn 16D4S HW: 0225 -läsare, men det fungerar inte. Håller jag in vänster knapp så är det precis som om jag startar den utan att hålla in den. Är ingen ESATA-disk inkopplad står det "ERROR: No HDD", är den inkopplad står det "ERROR: No /wasabi/key.bin found". Jag har testat att tagit ut kretskortet ur Wasabin och tryckt på själva knappen direkt, då jag hittade en forumtråd där en person hade samma problem pga att plastknappen var missformad. Detta fungerade dock inte.
Har plockat isär xboxet två gånger för att dubbelkolla alla kablar är rätt, och det verkar stamma. Jag menar, allt annat med Wasabin verkar ju fungera. Kör jag pass-through kan jag spela spel från läsaren. Håll jag in upp-knappen medans xboxet startar ser jag lite information om Wasabi-firmware:n. Var väl Wasabi 1.2 BETA nånting om jag minns rätt, så allt verkar som sagt fungera förutom att läsa av läsarnyckeln.
Vad ska jag göra? Kan det vara nånting annat jag har missat eller bör prova?
Bookmarks