Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Hur pålitliga är slim jämfört med phat gällande risken att få rrod?

Registrerade
    May 2012
    Respekt
    0

Hur pålitliga är slim jämfört med phat gällande risken att få rrod?

Min gamla elite har fått ett överhettat grafikkort.

Jag funderar då på att köpa en slim, men frågan är hur bra håller dessa jämfört med phat? stor risk att få rrod?

Jag vet att det kan vara svårt att svara men har ni erfarenhet av att slim är ganska pålitliga?

Jag har alltid haft min 360 så att den ej varit i ett trångt utrymme, inte spelat längre än någon timme åt gången så.

Jag köpte en xk3y för några veckor sedan, så är trist att detta händer nu, men vill inte spendera några tusen om risken att få rrod fortfarande är stor

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Vi ser väldigt få slim med problem. Jag tror inte vi har någon kund som köpt 360 slim av oss som råkat ut för RROD problem. I övrigt så har ju 360 slim ofta garanti kvar så det är ju inte vi som får in dom i första hand när dom går sönder om det inte är något vi sålt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Frågor gällande flasha "phat" 360
    By romale in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2011-05-25, 22:19
  2. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-26, 12:11
  3. Köpa beggad PSP slim/phat
    By leccce in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 20:16
  4. PSP Phat - Slim
    By mve in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-03-11, 08:14