Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Batman DLC

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2011
    Inlägg
    132
    Respekt
    13

    Batman DLC

    Ngn som vet hur man får igång GOTY-versionen av Batman Arkham City på RGH/JTAG?

    Det jag är ute efter är hur man får över DLC't från disc 2.

    När man bootar disk 2 så startar 'spelet' och man får valet att installera olika DLC (alternativt install all), men det blir failed hela tiden.

    Har googlat lite, och det går tydligen att lösa om man bränner spelet. Min dvd är dock ej flashad...


    // P

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av peroy Visa Inlägg
    Ngn som vet hur man får igång GOTY-versionen av Batman Arkham City på RGH/JTAG?

    Det jag är ute efter är hur man får över DLC't från disc 2.

    När man bootar disk 2 så startar 'spelet' och man får valet att installera olika DLC (alternativt install all), men det blir failed hela tiden.

    Har googlat lite, och det går tydligen att lösa om man bränner spelet. Min dvd är dock ej flashad...


    // P
    Dom lär ligga på skivan så du bara behöver kopiera över till hårddisken och låsa upp med XM360... kollat så det inte ligger ngn typ "Content" eller dyligt med färdig mappstruktur? det är typ så det brukar ligga med sådant skit
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2011
    Inlägg
    132
    Respekt
    13
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Dom lär ligga på skivan så du bara behöver kopiera över till hårddisken och låsa upp med XM360... kollat så det inte ligger ngn typ "Content" eller dyligt med färdig mappstruktur? det är typ så det brukar ligga med sådant skit
    Aaaarrgh! Att jag inte kollade, det ligger såklart en contentmapp. Jag kollade bara ifall den hade default.xex

    Tack för hjälpen som vanligt Swizzy

    // P

Liknande diskussioner

  1. Batman.The.Brave.And.The.Bold.PAL.WII-SUSHi
    By whityoustone in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2010-09-15, 22:15
  2. LEGO BatMan
    By Kulak in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 19:52
  3. batman
    By EmilHesslow in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-09-08, 12:29

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •