Två spel jag laddat ned är image filer istället för ISO, och då kan jag inte extracta dom med xiso samt andra program jag provat med. Hur ska jag göra för att fixa det? spelen jag laddat ner är batman arkham city och saints row the third.
Två spel jag laddat ned är image filer istället för ISO, och då kan jag inte extracta dom med xiso samt andra program jag provat med. Hur ska jag göra för att fixa det? spelen jag laddat ner är batman arkham city och saints row the third.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Låter som om du skall ställa in windows så du ser filändelser (.iso, .img osv) om du inte gjort det redan. Och döpa om blahablaha.img till blahablaha.iso
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks