Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Nintendo 64 emulator på xbox 360

Registrerade
    Jun 2012
    Respekt
    0

Nintendo 64 emulator på xbox 360

Kan man fixa Nintendo 64 emulator på sin xbox 360?
    Någon som kan länka något som funkar och är lätt.

Eller kan man lämna in sin xbox för att få den kapabel till att spela N64 spel?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av xtrazi Visa Inlägg
    Kan man fixa Nintendo 64 emulator på sin xbox 360?
    Någon som kan länka något som funkar och är lätt.

Eller kan man lämna in sin xbox för att få den kapabel till att spela N64 spel?
    http://libxenon.org/index.php?topic=180.0 <--- om du har en JTAG eller RGH-JTAG hackad Xbox 360... det är dock inte lätt
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    May 2012
    Respekt
    0
    jag har laddat ner den där, är det fortfarande svårt? "Unzip on USB sick, then run from Xell" xell startar man genom att slå på xboxen med eject-knappen väl, är det svårt sen efter det? man kan inte sabba något lr så? frågar för att jag gärna vill ha emulatorn fungerande, men vill inte sabba xboxen heller :P jag har en rgh.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av kissbomben Visa Inlägg
    jag har laddat ner den där, är det fortfarande svårt? "Unzip on USB sick, then run from Xell" xell startar man genom att slå på xboxen med eject-knappen väl, är det svårt sen efter det? man kan inte sabba något lr så? frågar för att jag gärna vill ha emulatorn fungerande, men vill inte sabba xboxen heller :P jag har en rgh.
    Det är inte skadligt, sålänge som du inte försöker byta ut xell-reloaded mot något annat
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Registrerade
    May 2012
    Respekt
    0
    men fan vilket styr! får inte igång det. har kollat videos på youtube där dom visar hur man gör, men då går dom in i fsd och sen hombrew och har xell reloaded där. det finns inte där för mig, får bara fram det genom att starta med eject, och då bara loopar den och söker efter någon fil att starta eller vad man ska säga.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av kissbomben Visa Inlägg
    men fan vilket styr! får inte igång det. har kollat videos på youtube där dom visar hur man gör, men då går dom in i fsd och sen hombrew och har xell reloaded där. det finns inte där för mig, får bara fram det genom att starta med eject, och då bara loopar den och söker efter någon fil att starta eller vad man ska säga.
    Du måste ha det på usb minne formaterat i FAT32, och filen ska ha "xenon.elf" alltså, du får INTE ha den i ngn mapp...

Det dom har i FSD är troligen xelllaunch som följer med dashlaunch packet...
    Google is your friend!

Liknande diskussioner

1. Nintendo 64 emulator?
    By ninjasatan in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2009-12-26, 13:34
  2. Nintendo n64 emulator
    By johan99 in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Senaste inlägg: 2009-01-03, 10:27
  3. Loada Nintendo 64-emulator
    By broel in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-11-20, 02:30
  4. Emulator till nintendo 64.