Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: E 64

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    0

E 64

Hej
    Jag tänkte spela lite nu när barnen är på semester och det visade sig att jag satt på v1.05 som PSX installerade runt jul.
    Läste på och laddade hem nya filerna och la filerna på HD och kopplade på.....
    Gick inge vidare och nu sitter jag med E 64 och jag har ingen lust/kunskap att skruva isär krysslådan.

Är det bara att komma förbi så kan ni fixa det för en rimlig peng på PSX?

//Björn

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Vi tar 350:- för att fixa det
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    0
    Då kommer jag in om en stund!

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    0
    Tack så mycket för hjälpen . dock har jag en ny fråga ... vissa av spelen startar inte upp? kommer bara tillbaka till current disc och sedan händer inget efter eject!?
    Jag sitter på en HD som bara får kräm via USB?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Chalela Visa Inlägg
    Tack så mycket för hjälpen . dock har jag en ny fråga ... vissa av spelen startar inte upp? kommer bara tillbaka till current disc och sedan händer inget efter eject!?
    Jag sitter på en HD som bara får kräm via USB?
    På vilket vis startar dom inte upp? startar något spel alls? vilka spel pratar vi om som inte funkar? funkade dom tidigare?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    0
    Alla gamla spel startar upp men jag ville ju upd för att kunna spela nyare spel så som game of thrones och inversion och spec ops (spec ops har jag inte testat än) men både Inversion och game of thrones hittas på HD och sedan när jag trycker på eject på lådan så kommer man tillbaka till current disc sidan och sedan händer ingenting, Kan ju vara så att spelen inte går att spela via xk3y?

//Björn

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Alla gamla spel startar upp men jag ville ju upd för att kunna spela nyare spel så som game of thrones och inversion och spec ops (spec ops har jag inte testat än) men både Inversion och game of thrones hittas på HD och sedan när jag trycker på eject på lådan så kommer man tillbaka till current disc sidan och sedan händer ingenting, Kan ju vara så att spelen inte går att spela via xk3y?

//Björn
    Hmm, jag hänger inte riktigt med vad du menar med "current disc"?
    Google is your friend!

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    0
    när man skall starta ett spel så open/close för mix media, sedan apps/my apps , pic viewer, current disc och in på HD , välja spel och markera spelet och gå fram till xboxet och trycka på eject då hoppar man tillbaka till current disc och sedan laddar spelet upp, nu hoppar den tillbaka till current disc men laddar inte igång nått av dom nya spelen.

//Björn

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    när man skall starta ett spel så open/close för mix media, sedan apps/my apps , pic viewer, current disc och in på HD , välja spel och markera spelet och gå fram till xboxet och trycka på eject då hoppar man tillbaka till current disc och sedan laddar spelet upp, nu hoppar den tillbaka till current disc men laddar inte igång nått av dom nya spelen.

//Björn
    Testa att backa tillbaka längst nu, hoppa över längst till vänster <- och kolla vad det står där, står det spelets namn?
    Google is your friend!

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner