(Hittar ej köpes / säljes delen på forumet. Hoppas det här är rätt. Straffa mig inte om det inte är det!)

Tror jag har sabbat moderkortet på min Xenon Xbox. Visar bara något E-nummer vid boot. Så om nån vill ha den som reservdels-box är det bara att handla.

Det här är min äldsta 360, den fick RROD under garanti-tiden, var och vände i tyskland för att fixas.
Sen dess har den alltid varit flashad med olika varianter av firmware; den blev bannad så den blev en offline box istället.
En dag fick den RRoD igen; jag köpte (och installerade) Xecutors RRoD kit. Den bootade fint efter det. Jag lödade dit en NAND dumpare och dumpade NANDet för att kunna fixa dit en RGH-modul. Dock visade sig att jag hade INTE fått mitt moderkort uppdaterat till ett Opus när det var nere i Tyskland utan jag fortfarande hade ett Xenon moderkort. När jag satte ihop allting igen vägrade boxen att boota med något E-nummer.

Medföljer gör
* Transformator
* Flashad DVD-drive (orginal dumpen kan letas fram)
* Chassi
* Trasigt Xenon-moderkort
* 20Gb HDD
* Xecutor RRoD-kit installerat (går säkert att plocka bort och återanvända. Bara ny silverpasta som behövs?)

Pris? Vad sägs om 400 + frakt?

Har även en matrix glitcher II (aldrig monterad) samt en Matrix NAND programmerare. Båda säljes för 400 spänn (tillsammans) + frakt.