Original inlägg av
MatsO
Ok. Jag ska ta det från början. jag hade gjort rgh på den här xboxen som funkade klockrent, men då tänkte jag uppgradera till nyaste dashen,
men då hade jag missat att man inte behövde uppgradera till rgh2.
men jag har ju en korrekt orig nand och cpu nyckeln. och då flashade jag tillbaka xboxen till orginal, men då startade den inte(Tror det var fel LDV).
så då flashade jag dit xell igen fick igång det. fick alldrig igång rgh2, men hade fått veta att man kunde köra på rgh1 så jag lödde tillbaka till det.
tror att det gick att starta då men sen flashade jag lite till och då började det här hända.
jag kör med j-runner, och när man kör get mb så får man några felkoder också. tror att nån av dom var 218, står typ error 218 couldent read block 1-2 sen 210 3-4.
är det bara jag som är extremt klantig?
jo föresten jag har löddt gaska fult där man sätter nandx kablarna. på j1d2 där den gula ska sitta har jag typ lött sönder. men hittade andra platser som var typ
samma punkt.
jag har ju en bra nand jag kan flasha dit men problemet är att jag inte kan flasha dit för att jag bara får dom felkoderna.
och alla får 202 kanske vissa blir nån annan kod men dom flesta blir 202, sen när den försökt flasha alla så börjar den remap badblock
men det kan den inte heller. jo den startar inget, alltså ingen grön lampa nä man trycker på power eller ejekt knappen.
är det bara att släga den eller finns det hopp?
Bookmarks