Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: M3i Zero ser inte spelen.....

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    M3i Zero ser inte spelen.....

    Har ett NDS Xl med ett M3i Zero(GMP-Z003)
    Nu helt plötsligt så kan man inte se spelen som ligger på minneskortet när man slår på konsolen.
    Har funkat felfritt sen i julas då jag köpte spelet och kortet till min 5 åriga son.
    När jag pluggar in minneskortet i datorn så finns spelen där, men konsolen/flashkortet ser dom inte.
    Vi har prövat med grannens flashkort i vår konsol och då funkar det så felet måste vara i minneskort eller flashkort.

    Vad göra?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av pitepudas Visa Inlägg
    Har ett NDS Xl med ett M3i Zero(GMP-Z003)
    Nu helt plötsligt så kan man inte se spelen som ligger på minneskortet när man slår på konsolen.
    Har funkat felfritt sen i julas då jag köpte spelet och kortet till min 5 åriga son.
    När jag pluggar in minneskortet i datorn så finns spelen där, men konsolen/flashkortet ser dom inte.
    Vi har prövat med grannens flashkort i vår konsol och då funkar det så felet måste vara i minneskort eller flashkort.

    Vad göra?
    Testa grannens minneskort i ditt flashkort, testa ditt minneskort i grannens M3i Zero (om ni har samma?)

    Annars kan du testa med att gå in i spel listan, tryck på Start, du kan nu välja mapp den ska söka efter spel, det kan vara så enkelt? annars kan du självklart också testa att nollställa alla inställningarna (radera system mappen och lägg in en ny fräsch kopia du laddat hem från nätet)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Ser inte spelen!
    By davvekulneff in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2012-07-14, 19:41
  2. Kan inte spela cso spelen
    By Pavalon in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 19:28
  3. spelen startar inte
    By puppy_145 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2005-01-08, 10:48
  4. spelen fungerer inte
    By davva in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 03:31
  5. spelen startar inte
    By pink power in forum XBOX Backup och Patchar
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-15, 09:28

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •