Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Dashlaunch 3.02

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2006
    Från
    E-town
    Inlägg
    14
    Respekt
    0

    Dashlaunch 3.02

    Hej igen skulle prova installera dashlaunch 3.02 men nått gick fel xboxet startar men när den ska visa själva menyn så blir det svart skärm. Provade koppla bort hdd och då kommer jag in direkt när jag kopplar på hdd igen så blir det svart skärm?
    Vad har jag gjort?

    M.V.H
    Moulden

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Moulden Visa Inlägg
    Hej igen skulle prova installera dashlaunch 3.02 men nått gick fel xboxet startar men när den ska visa själva menyn så blir det svart skärm. Provade koppla bort hdd och då kommer jag in direkt när jag kopplar på hdd igen så blir det svart skärm?
    Vad har jag gjort?

    M.V.H
    Moulden
    XEXMenu autostartar troligen och den fastnar sedan... håll in RB när du startar eller lägg en launch.ini utan något under "default =" på valfritt usb minne så ska du se att det stängs av och du kan sedan starta installern och konfigurera om den och lösa problemet
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2006
    Från
    E-town
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Hej provade hålla i RB men blir samma resultat. kan man med eran orginal xbox 360 hard drive transfer kit komma åt xbox hårddisken och formatera om den?

    Moulden

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Moulden Visa Inlägg
    Hej provade hålla i RB men blir samma resultat. kan man med eran orginal xbox 360 hard drive transfer kit komma åt xbox hårddisken och formatera om den?

    Moulden
    Du kan komma åt den via PC och programmet Xport360, men du kan INTE formatera hårddisken... du kan däremot radera launch.ini från hårddisken, detta bör lösa problemet... eller så lägger du in en blank launch.ini...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. DashLaunch säker att installera?
    By hbl76 in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-18, 11:36
  2. Installation av dashlaunch för t ex FSD
    By jakobmiller in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2012-01-31, 19:02
  3. Installera Dashlaunch 2.25 och disc swapper 1.1 hur gör man? :)
    By himi in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2011-12-19, 17:51
  4. dashlaunch crash
    By Orcman in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 22:51
  5. har intsallerat dashlaunch 2.21
    By spenne in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2011-06-02, 12:07

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •