Sedan jag uppdaterade min jTag har funktionen att spela alla DVD fförsvunnit.
Finns det någon patch eller något annat jag kan göra för att återstölla den funktionen.
Tack på förhand!
Sedan jag uppdaterade min jTag har funktionen att spela alla DVD fförsvunnit.
Finns det någon patch eller något annat jag kan göra för att återstölla den funktionen.
Tack på förhand!
Är det så att den inte längre tar spel från alla regioner eller är det filmer du tänker på?
Vad jag känner till har den aldrig varit regionsfri för filmer, och spel är den fortfarande regionsfri vad jag känner till... kan det vara så att du inte har installerat avatar stödet igen?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Google is your friend!
hittade ett klipp vad tro du om detta http://www.youtube.com/watch?v=y-oorn14c9Y&feature=fvsr
För att det där ska funka måste du ha Freeboot installerat, och när du har Freeboot installerat är din dvd spelare ändå region free för spel...
För DVD Filmer måste du använda en nyare version av samma program... eller typ samma iaf: http://dwl.xbox-scene.com/xbox360pc/...Tool_v0.97.rar
Last edited by Swizzy; 2012-10-07 at 16:13.
Google is your friend!
Fan va coolt det visste jag inte
Bookmarks