Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: M3i zero 3ds Nintendo firmware 4.3.0

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    39
    Respekt
    21

    M3i zero 3ds Nintendo firmware 4.3.0

    Hej!

    Nykomling på det här med flashkort för nintendo ds enheter.
    Köpte en 3ds xl till dottern och ett m3i zero eftersom det skulle funka till 3ds.
    Nu har dottern version 4.3.0 på enheten och jag har inte lyckats hitta någon info att det fungerar på version 4.3.0

    Finns det programvara för vesion 4.3.0 till m3i kortet och vart hittar man bra info om uppdateringar till kortet. De flesta sidor jag varit på leder till den officiella sidan för m3i men det går inte ladda ner något därifrån. Bad request.
    När jag kör kortet i enheten får jag upp "ett fel har uppstått och enheten måste starta om. Håll ner powerknappen....... Fast på engelska!

    Tacksam för lite info om detta av er som vet.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av macke_c Visa Inlägg
    Hej!

    Nykomling på det här med flashkort för nintendo ds enheter.
    Köpte en 3ds xl till dottern och ett m3i zero eftersom det skulle funka till 3ds.
    Nu har dottern version 4.3.0 på enheten och jag har inte lyckats hitta någon info att det fungerar på version 4.3.0

    Finns det programvara för vesion 4.3.0 till m3i kortet och vart hittar man bra info om uppdateringar till kortet. De flesta sidor jag varit på leder till den officiella sidan för m3i men det går inte ladda ner något därifrån. Bad request.
    När jag kör kortet i enheten får jag upp "ett fel har uppstått och enheten måste starta om. Håll ner powerknappen....... Fast på engelska!

    Tacksam för lite info om detta av er som vet.
    Det är bara på officiella hemsidan informationen finns, och i skrivande stund finns inte stöd för senaste versionen, den du har.

    Däremot vet jag att DSTwo har det stödet redan http://eng.supercard.sc/ <--- där har du deras sida
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    39
    Respekt
    21
    Okej!

    Då är det bara att vänta och se om det kommer någon uppdatering för M3i kortet.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av macke_c Visa Inlägg
    Okej!

    Då är det bara att vänta och se om det kommer någon uppdatering för M3i kortet.
    Dom brukar dessvärre vara ganska långsamma med sina uppdateringar på senare tid... skulle verkligen rekomendera dig att skaffa ett DSTwo istället med tanke på att du har 3DS, det är det snabbaste/bästa kortet på marknaden idag, och dom brukar alltid ha sin uppdatering färdig inom MAX 1 vecka (iaf enligt hur det varit senaste tiden, då har dom varit färdiga med uppdateringarna redan samma dag Nintendo släppte uppdateringen )
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    39
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Dom brukar dessvärre vara ganska långsamma med sina uppdateringar på senare tid... skulle verkligen rekomendera dig att skaffa ett DSTwo istället med tanke på att du har 3DS, det är det snabbaste/bästa kortet på marknaden idag, och dom brukar alltid ha sin uppdatering färdig inom MAX 1 vecka (iaf enligt hur det varit senaste tiden, då har dom varit färdiga med uppdateringarna redan samma dag Nintendo släppte uppdateringen )
    Någon på DSTwo som är tjenis med någon på Nintendo..........

    Kanske får ta och införskaffa ett DSTwo kort då. Såg att ni hade slut på lager nu.

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av macke_c Visa Inlägg
    Någon på DSTwo som är tjenis med någon på Nintendo..........
    ELLER så har dom bara mad skillz
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Nya spel = Ny firmware, Gamla spel = Gammal firmware?
    By dekeart in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 15:27
  2. ISO o firmware
    By pIIXE- in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 11:20
  3. Firmware 3.70 och 3.71
    By razor1394 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 15:31
  4. Hur få tag i firmware 1.93?
    By Sailor65 in forum Matrix Infinity
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 00:36
  5. Firmware 2.5
    By SlayerX_ in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 17:05

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •