Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Hänger vid start av multiMAN!

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    35
    Respekt
    18

    Hänger vid start av multiMAN!

    Jag har inte använt mig av mitt ps3 på ett tag men nu tänkte jag spela lite igen. Problemet är att efter att jag uppdaterade multiman till senaste version 04.05.00 så fastnar jag vid loggan varje gång jag försöker starta det! Har testat att tagit bort multiman en gång och installerat igen från usb minne men det hjälpte inte. Någon som har nåt tips på vad de kan vara och vad jag ska göra?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    Testa versionen innan för att se om det kanske är en bugg i senaste versionen?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    35
    Respekt
    18
    Jo de kan jag testa men känns som det borde ha ståt nåt om det har varit nån bugg.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Pata88 Visa Inlägg
    Jo de kan jag testa men känns som det borde ha ståt nåt om det har varit nån bugg.
    Vart skulle det stå? i readme?! nej, asså buggar är sådant man hittar... det är inte alltid utvecklarna känner till buggarna när dom släpper nya versioner...

    Sen såg jag också att 04.05.00 kan vara special version för CEX -> DEX maskiner, har du kollat det?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    35
    Respekt
    18
    Men jag vet väl vad en bugg är! Men eftersom multiman är den som används mest så borde det ju stå på ps3 homebrew news sida om det är en bugg som hänt för fler. Hade det hänt för fler hade det nog ståt något om det, men det är klart det kan ju vara en bugg som bara händer på just mitt ps3.. Känns mer som att hd behöver formateras om eller nåt, och det var den info jag försökte få genom den här tråden.

    Jag har installerat för CEX, eftersom jag inte har installerat något DEX firmware.
    Last edited by Pata88; 2012-08-30 at 14:19.

Liknande diskussioner

  1. freestyledash hänger sig/låser sig vid boot/start
    By tqila in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 21
    Senaste inlägg: 2012-10-14, 16:08
  2. Nya multiman
    By gheno in forum Playstation 3
    Inlägg: 21
    Senaste inlägg: 2011-05-03, 20:22
  3. Multiman avcHD
    By Cryton in forum Playstation 3
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-06, 18:15
  4. multiMAN
    By binnet in forum Playstation 3
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-17, 19:20
  5. Datorn hänger sig vid start med driven inkopplad :/
    By TM1 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 17:32

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •