Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Hjälp hur kommer man igång o spela

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2012
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Hjälp hur kommer man igång o spela

    Ja behöver hjälp med hur ja ska föra över spel till mitt minne för ja sen ska hitta de i pspn som är flashad med 6.60 PRO.. Är de nått program man ska ha i datan för de ska funka eller hur ska man göra??

    Hjälp please

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Linus Jacobsson Visa Inlägg
    Ja behöver hjälp med hur ja ska föra över spel till mitt minne för ja sen ska hitta de i pspn som är flashad med 6.60 PRO.. Är de nått program man ska ha i datan för de ska funka eller hur ska man göra??

    Hjälp please
    Lägg ISO/CSO i mappen:

    x:\ISO\

    x = Bokstaven du får upp den som i windows...

    Därefter kommer du få upp dom i menyn för spel (efter att du valt minneskortet) och det är bara att sätta igång att köra

    Har du en senare modell av PSP 200x eller en PSP 300x/PSP E-100x måste du också aktivera CFW'n med Fast Recovery...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2012
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Den ser att de är nått på minnet men ser inga spel. Hart lagt dom i katalog ISO. ska minnet forma teras på nått speciellt sätt?

    De är en PSP 2000 slim hur ny den är vet ja inte

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Linus Jacobsson Visa Inlägg
    Den ser att de är nått på minnet men ser inga spel. Hart lagt dom i katalog ISO. ska minnet forma teras på nått speciellt sätt?

    De är en PSP 2000 slim hur ny den är vet ja inte
    Nope, den ska vara FAT32... kolla under system settings om det står något i stil med "5.50 PRO" som version, isåfall är det ngt fel någonstans, annars är problemet att du inte har cfw'n aktiverad, du behöver då ladda hem 5.50 Pro och lägga in fastrecovery
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2012
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Fat32 är den. system software 6.60 PRO-B9 den ä fixad inne på PSX så ja hoppas de ska va ok o fungera allt annat har gjort de..

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Hmm, ok... det borde dyka upp dom du går in på minneskortet där, att du bara ser menyvalet hjälper inte, du måste gå in på den också...

    Ser att jag skrev fel siffror tidigare också, damnit... xD anyways, funkar det inte trots att du går in på menyvalet för minneskort under games (ja, spelen kommer såklart INTE dyka upp under videos, music eller pictures... rätt självklart? )

    Worst case, kopiera alla filerna du har på minneskortet och formatera i psp'n... funkar det fortfarande inte kan det vara problem med minneskortet, eller något annat... isåfall skulle jag rekomendera att du svänger förbi butiken och ber om hjälp
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Guide: Hur du kommer igång med en Xk3y
    By Swizzy in forum XBOX 360 - XK3y/X360Key - och liknande produkter
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2011-11-19, 09:58
  2. Kommer 360 att kunna spela spel från HDD som XBOX!?
    By Xemaniac in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 23:57
  3. KOMMER ALDRIG ATT FÅ IGÅNG MIN XBOX!!hjälp hansi!!
    By vitorm in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2004-12-03, 02:26
  4. Hur kommer jag igång?
    By puppy_145 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 20:13
  5. Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2004-04-16, 20:39

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •