Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Ang Flashad xbox med live konto, nu ny xbox

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    8
    Respekt
    0

    Ang Flashad xbox med live konto, nu ny xbox

    Hej,

    Jag har en gammal 360 elit som är flashad som jag även spelat (långt tillbaka) LIVE på med lite kompisar, detta var på forza 3 tiden när det var nytt.. sedan dess har jag enbart varit inloggad och chattat.

    Nu idag köpte jag en 360 Slim och tänkte bli ärlig och köpa spel, då vill jag givetvis gå in på mitt gamla konto och använda den användaren, men nu till min fråga, kan jag förstöra nånting ifall mitt konto blivit flaggat för flashningen eller är det riskfritt? vill inte låsa nya boxen pga att jag vill spela på det kontot.. gjorde ett nytt konto just nu men det suger att adda alla polare och att inte ha poängen.

    Mvh
    J

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Jontelito Visa Inlägg
    Hej,

    Jag har en gammal 360 elit som är flashad som jag även spelat (långt tillbaka) LIVE på med lite kompisar, detta var på forza 3 tiden när det var nytt.. sedan dess har jag enbart varit inloggad och chattat.

    Nu idag köpte jag en 360 Slim och tänkte bli ärlig och köpa spel, då vill jag givetvis gå in på mitt gamla konto och använda den användaren, men nu till min fråga, kan jag förstöra nånting ifall mitt konto blivit flaggat för flashningen eller är det riskfritt? vill inte låsa nya boxen pga att jag vill spela på det kontot.. gjorde ett nytt konto just nu men det suger att adda alla polare och att inte ha poängen.

    Mvh
    J
    Det som kan bli låst på nya boxen är isåfall ditt konto, men det är endast om du inte följer avtalet med nya boxen dvs. du får inte modda någonting... allting ska ändras av boxen, och du ska behandla andra som du själv vill bli behandlad på live
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Det som kan bli låst på nya boxen är isåfall ditt konto, men det är endast om du inte följer avtalet med nya boxen dvs. du får inte modda någonting... allting ska ändras av boxen, och du ska behandla andra som du själv vill bli behandlad på live
    Okej, Har spelat lite nu på mitt gamla konto och kört live, köpt guld osv och ännu har ingenting hänt och när jag kollar nätverksstatus så går den igenom utan felkoder.. men det kanske är för tidigt att säga ännu?

    Givetvis skall denna boxen vara original och jag skall behandla folk väl

Liknande diskussioner

  1. Ej bannat live konto på en flashad box?
    By kinesjohan in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-19, 09:37
  2. Xbox live 19 Nov och flashad konsol
    By superpalten in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2008-10-23, 00:29
  3. Flashad+Xbox Live?
    By denjia in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 15:50
  4. Flytta sitt xbox live konto?
    By maddiy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 01:30
  5. Live på flashad xbox
    By emelina in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-11, 11:09

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •