Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Byta hd på jtag

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2011
    Inlägg
    132
    Respekt
    13

    Byta hd på jtag

    Hej,

    Funkar det på samma sätt som RGH om man vill byta disk på en jtag?

    Dvs, formatera disken i NXE och sedan starta nödvändiga program via usb-sticka för att sedan coppa över det man behöver?

    Har en gammal jtag som jag inte rört på länge, som jag tänkte uppdatera samt byta disk på (från 120gb -> 500gb)

    Undrar även om senaste dashen är safe att uppdatera till? (med tanke på kinectproblemen som var under några revisioner...)

    // P

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av peroy Visa Inlägg
    Hej,

    Funkar det på samma sätt som RGH om man vill byta disk på en jtag?

    Dvs, formatera disken i NXE och sedan starta nödvändiga program via usb-sticka för att sedan coppa över det man behöver?

    Har en gammal jtag som jag inte rört på länge, som jag tänkte uppdatera samt byta disk på (från 120gb -> 500gb)

    Undrar även om senaste dashen är safe att uppdatera till? (med tanke på kinectproblemen som var under några revisioner...)

    // P
    Ja, JTAG och RGH funkar exakt likadant när du väl startat dashboarden, det som skiljer är hur man når dit

    Ja, 15574 funkar bra att köra med inte hört något om problem med kinect på 15574
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2011
    Inlägg
    132
    Respekt
    13
    Tackar Swizzan

    // P

Liknande diskussioner

  1. jtag och non jtag fråga
    By Orcman in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2012-03-25, 15:43
  2. Guide: Uppdatera din JTAG/RGH-JTAG med xeBuild GUI 1.1 till Dashboard 2.0.14699.0
    By Swizzy in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-23, 21:27
  3. Skillnad jtag och Jtag RGH ?
    By muggen76 in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2011-11-04, 18:49
  4. byta hårddisk på xbox 360 efter jtag
    By spenne in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2010-11-14, 16:44
  5. Jtag-bar?
    By dood in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 58
    Senaste inlägg: 2010-09-01, 03:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •