lite bakgrund..
förra gången jag uppdatera Xbox dashboard så gjorde jag det med en USB-sticka och det fungerade fint..
sen skulle Xkeyn uppdateras och då krasha minneskortet, men de första upplagorna var fel och ni på PSXcare fixa de så snällt åt mig
nu tänkte jag lira FIFA13, och då behövs dashen uppdateras så tänkte göra det..
om jag minns rätt så laddas den ner från xbox-hemsidan och sen bara in på en sticka och sen in i boxen?
måste jag uppdatera Xkeyn för FIFA13 och resterande nya spel som kommer här i veckorna framöver?
vad jag fattat de så behövs den uppdateras så den klarar av spel med 2 CD skivor men i dagsläget är detta inget jag behöver..
NÄR jag väl uppdaterar xkeyn så ska 3(?) filer läggas in på minneskortet...är dessa 3 filer bara att kopiera in eller måste jag fixa ordning något? vet att ena filen så står de något om info om min box men behöver detta ändras eller ska jag hoppa över den filen?
är ganska grön tyvärr så därför jag frågar dessa dumma frågor :/ och det ber jag om ursäkt för
nu har jag rabblat på massa och inte direkt gett någon fråga men vill bara få bekräftat, letat runt lite på forumet utan att hitta de jag söker..
Bookmarks