Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Spel som absolut ej funkar i senaste Xk3y ? FIFA 2013 ?

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    aspudden
    Inlägg
    221
    Respekt
    20

    Spel som absolut ej funkar i senaste Xk3y ? FIFA 2013 ?

    Försöker utröna varför tex FIFA 2013 ej vill fungera. Var inne så sent som för några dagar sedan och fick senaste firmware på Xk3y samt senaste update på boxen.



    Nån som får FIFA att kicka igång.....? pm'a gärna ev releasenamn isf.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Fifa 2013? är du säker på det namnet? det är inte Fifa 13 du tänker på?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    aspudden
    Inlägg
    221
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Fifa 2013? är du säker på det namnet? det är inte Fifa 13 du tänker på?
    jo, ja....tänka sig...det var FIFA13 jag åsyftade. Får man det att funka på xk3y ?

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Enligt www.x360keyforum.com ska det funka... sökte lite snabbt där och någon mod sa att fifa 13 är "confirmed working" dvs. det ska funka...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    47
    Respekt
    18
    Det funkar för mig. Jag testade att packa upp det på nytt på datorn och lägga in det på externa hårddisken. En gång har det hängt sig, detta verkar vara återkommande på många spel. Ibland har det hjälp att packa upp det på nått enligt tidigare. Men man undrar ju varför det hänger sig (flera spel, Forza 4 ofta). Det kanske är min externa HDD oxå, det vet man ju inte. Jag ska testa med en mer robust HDD.

    Men poängen kvarstår, efter att jag packat upp det en gång till så har det funkat mer eller mindre smärtfritt. Forza PSG!

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Loki Visa Inlägg
    Det funkar för mig. Jag testade att packa upp det på nytt på datorn och lägga in det på externa hårddisken. En gång har det hängt sig, detta verkar vara återkommande på många spel. Ibland har det hjälp att packa upp det på nått enligt tidigare. Men man undrar ju varför det hänger sig (flera spel, Forza 4 ofta). Det kanske är min externa HDD oxå, det vet man ju inte. Jag ska testa med en mer robust HDD.

    Men poängen kvarstår, efter att jag packat upp det en gång till så har det funkat mer eller mindre smärtfritt. Forza PSG!
    Du kan även testa att packa upp det på en annan dator, om du har ramminnes problem kan det påverka datan när du packar upp även om systemet funkar som det ska i övrigt
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    47
    Respekt
    18
    Min dator är imba!
    i7 2600K, msi gen3, 16 ram, HD6970.

    Kör regelbundet mitt "schema" på datorn. Datorer kan jag, XBOX not so much...

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Loki Visa Inlägg
    Min dator är imba!
    i7 2600K, msi gen3, 16 ram, HD6970.

    Kör regelbundet mitt "schema" på datorn. Datorer kan jag, XBOX not so much...
    Spelar ingen roll hur grym dator man har, hur ny dator man har... kan likförbannat uppstå fel i ramminnet
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #9
    Registrerade
    Jul 2012
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Jag har xk3y tror det är 1.1. När jag ska starta Fifa 13 från HDD så blir jag ombedd att installera en uppdatering, kan man göra det utan risk för "skador"?

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av csg-fy Visa Inlägg
    Jag har xk3y tror det är 1.1. När jag ska starta Fifa 13 från HDD så blir jag ombedd att installera en uppdatering, kan man göra det utan risk för "skador"?
    xk3y 1.1 = Display mjukvaran, om du kollar på displayen efter den startat igång får du en meny, där kan du kolla versionen...

    Nej, du ska INTE uppdatera från spel du kör genom xk3y'n, ladda hem senaste uppdateringen på usb istället och installera... du hittar mer info här hur du gör: http://forum.psxcare.com/support/sho...-uppdateringar
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Senaste Xk3y BETA version: 1.20 Beta 10
    By Hansi in forum XBOX 360 - XK3y/X360Key - och liknande produkter
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-18, 00:36
  2. Funkar RGH på senaste dashboard?
    By peroy in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2011-12-30, 20:41
  3. Fifa 11 funkar inte
    By OvE_mw in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2010-12-19, 12:02
  4. Min xbox 360 laddar segt men bara på de absolut senaste spelen??
    By Sneakerstar in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2010-10-08, 01:37
  5. mkv på senaste releasen funkar ej!?
    By aleks in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 06:29

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •