Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Wasabi360

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2012
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Smile Wasabi360

    Hej
    Har haft wasabi till grabbens xbox i ca 10 mån. nu, utan problem.... Men nu få jag inte igång fifa13+ halo4 m.m p.g.a att boxen vill göra en dashboard uppdatering. Wasabis hemsida har inte uppdaterats på väldigt länge nu, så jag undrar är det helt kört att spela de nyaste spelen med wasabi, eller finns det nån lösning på problemet??

    Tacksam för svar

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Diezel Visa Inlägg
    Hej
    Har haft wasabi till grabbens xbox i ca 10 mån. nu, utan problem.... Men nu få jag inte igång fifa13+ halo4 m.m p.g.a att boxen vill göra en dashboard uppdatering. Wasabis hemsida har inte uppdaterats på väldigt länge nu, så jag undrar är det helt kört att spela de nyaste spelen med wasabi, eller finns det nån lösning på problemet??

    Tacksam för svar
    Att uppdatera dashboarden ska inte vara några problem... du kan köra senaste uppdateringen från USB istället, ladda hem den senaste på microsofts hemsida (den är i skrivande stund säker att uppdatera med för xk3y, wasabi, flash etc. men inte för JTAG/RGH)

    Därefter kan du testa om spelen funkar, funkar dom inte kan du skriva till dom på wasabi och fråga om dom arbetar på en uppdatering, alternativt byta till xk3y istället för wasabi
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2012
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Tusen tack.....funka perfekt

Liknande diskussioner

  1. Wasabi360 Inga spel vill starta
    By Flonta in forum XBOX 360 - XK3y/X360Key - och liknande produkter
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2012-08-25, 12:14
  2. Wasabi360 live?
    By caballerial in forum XBOX 360 - XK3y/X360Key - och liknande produkter
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2012-02-05, 12:17

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •