Halloj!!
Kopte ett Ps2+Mess fran er Jan 02.....
Satt idag och lirade lite, skulle byta spel men det gick inte igang....
(spelet har funkat flera ggr forut)..
Alltid ner jag ska spela so gor den inte in i browsern utan gor direkt till spelet men om det en dolig skiva eller har svort for att lesa so gor den det, do oppnar jag luckan och trycker po reset en gang till och do brukar det ga igang......Men den her gangen blev det svart bild.....Ner jag satte in ett annat spel so kom jag in i browsern, men inte vidare, konstigt tenkte jag, har aldrig hent forut??
Testade med andra skivor (Verbatim) samma sak der, testade med en DVD-skiva samma sak der, det stor reading disk inne i browsern men jag hor inget i Ps2an....(men jag tror den forsoker lesa skivan)
Det kan ju inte har varit nogon lodning som har lossnat eftersom jag har behandlat den som ett barn....+ att den har funkat hur bra som helst under 2 manader.....och aven om en lodning pajar so funkar vel fortfarande DVDn inne i Ps2an?? Den kan inte vara damm, som sagt jag har behandl....... .
So vad kan vara fel?
Om det inte e absolut nodvendigt, skriv do inte bara kontakta oss etc etc for jag bor i Frankrike och det e inte so der jettekul att skicka hem den till gamla Svea.....med tanke po postens baseboll-talanger....
Tacksam for snabba svar....
A
Bookmarks