Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Nya system update till 360 vill inte..

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2011
    Inlägg
    11
    Respekt
    0

    Nya system update till 360 vill inte..

    Ja har sett lite bilder å grejer som tyder på att det skulle ha kommit en ny update på sistone men jag har inte fått notis om de i xboxen. Tänkte att jag skulle uppdatera manuellt via usb minne men boxen reagerar inte på att jag har en update på flashen. Lägets info:
    Har kollat internet connection
    Har lagt updaten i rotkatLogen på usb minnet

    Så innan jag bränner updaten på en skiva så vill jag kolla om nån vet vad som kan va knas innan ja kanske börjar wejsta skivor i onödan?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Derkster Visa Inlägg
    Ja har sett lite bilder å grejer som tyder på att det skulle ha kommit en ny update på sistone men jag har inte fått notis om de i xboxen. Tänkte att jag skulle uppdatera manuellt via usb minne men boxen reagerar inte på att jag har en update på flashen. Lägets info:
    Har kollat internet connection
    Har lagt updaten i rotkatLogen på usb minnet

    Så innan jag bränner updaten på en skiva så vill jag kolla om nån vet vad som kan va knas innan ja kanske börjar wejsta skivor i onödan?
    Det är bättre för dig att VÄNTA på uppdateringen, den kommer i vågor över hela världen... du kommer få den via xbox live inom snar framtid, ingen idé att installera 16197 manuellt förrens den finns på xbox.com, den variant som finns ute på nätet nu är från beta testerna, det är alltså egentligen inte äns till för att du ska ha, jag extraherade den från live redan samma dag som den dök upp för oss beta testare, därefter har folk fått tag på den från folk som jag känner som fått den av mig, och den har sedan läckt ut på nätet som "Retail" eller "Final"

    Vänta hellre på att det dyker upp en officiell update på www.xbox.com

    Annars kanske det är så att du har en JTAG/RGH-JTAG hackad maskin? dom har blockering för updates
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2011
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Aha förklarar en del Då behåller ja byxorna på å låter den komma till mej istället. Tack tack!

Liknande diskussioner

  1. NXE Hittar inte system update
    By muggen76 in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2012-10-14, 22:02
  2. Senaste system update till Xbox 360. Yay or nay?
    By Derkster in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2012-06-28, 18:29
  3. System update, vad gör jag fel?
    By tempan in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-30, 10:42
  4. System update 4,3
    By SWEwillow in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-14, 08:21
  5. Wii system Update.
    By bombat40 in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-28, 21:34

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •