Hej! nu har jag en stort problem skulle uppdatera till den nyasate men när jag skriver in Cpukey så får jag bara error säger att den är för kort och jag spara koden i Tex fil men får inte till den hjälp!!!!! har en Falcon
Hej! nu har jag en stort problem skulle uppdatera till den nyasate men när jag skriver in Cpukey så får jag bara error säger att den är för kort och jag spara koden i Tex fil men får inte till den hjälp!!!!! har en Falcon
Obviously är felet att du missat något tecken, cpukey ska vara 32 tecken lång och hexadecimal (0-9, a-f eller A-F)
Mitt tips är att du hämtar cpukey över nätverket genom att starta xell, och ladda hem http://*ip*/FUSE till en textfil, därefter låter du t.ex. min GUI läsa den filen, eller så låter du min GUI direkt göra allting åt dig
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
nu fixade sig jävla många siffror men ett bra program en fråga är det du som har gjord xeBuild_GUI_2.085?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
ser att det är en liten bugg på FSD3 med den nya dash 2.0.16197.0 den vill att att jag ska logga in på min avatar tro du att det kommer en ny update på fsd som fixar detta
Google is your friend!
Den tro att jag är ut loggad hela tiden provad installera om får samma sak inte för det är en stor grej men har du upplevt det?
Google is your friend!
hittade felet det var autoläge felstavad på avatar inloggningen på vanliga dashboard som skulle ändras så nu fungera det bra
Bookmarks